• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics ingepland voor november en december 2014 en januari 2015

Reggy Nergens, er bestaat geen instantie hiervoor. Als je wel een certificaat krijgt, dan is het een zelfgemaakt printje van het bedrijf wat natuurlijk leuk is om op te hangen, maar waar je niets mee kunt.
 
Tim, dan is het misschien wel een leuke toevoeging aan jullie clinics, ik weet dat er veel mensen (klanten) waarde hechten aan dit soort papiertjes aan de muur ;) Misschien meld ik me toch eens aan in het nieuwe jaar om een rotery clinic bij te wonen.
 
Ik zag dat er nieuwe clinics zijn ingeplant!

Meteen maar ingeschreven voor de Rotary clinic :) een paar tips and tricks van de pro's kan nooit kwaad ;)
 
Ik had er graag bij geweest maar de wetsand/orangepeel/steenslag sessie zit alweer vol. Erg jammer dat ik te laat ben .
 
Ah, ik heb de mededeling van de Clinics ook niet meteen gezien. Ik ben blij dat ik mij nog wel in kan schrijven voor de Rotary Clinic, het wetsanden en dergelijken dat zou ik wel willen bijwonen, maar laat ik eerst maar is leren poetsen. :p

Misschien ontmoet ik dan wat van de legendes op dit forum, haha!


Greetz
 
tembaco;n436599 zei:
Ik heb mezelf ingeschreven voor o.a. De wetsand en orangepeel remove. Ben benieuwd wie er van het forum bijzijn.

Ik heb me daar ook voor ingeschreven. Zijn er dus nu 6 van de 8 bekend ;)
 
Helaas de DAP clinic voor de 9e reeds vol, en op 5 januari kan ik geen vrij krijgen..........
Hopelijk volgende ronde meer kans, want ik wil, ondanks dat ik al een paar jaartjes de DAP 900v2 in bezit heb (en ook al gebruikt uiteraard), een clinic volgen zodat ik eventuele foute technieken kan elimineren.
 
Bedankt voor de ontzettend leerzame wetsand/orange peel/lakherstel-clinic! Zo kom je er achter dat er nog heel veel te leren valt...
Kunnen jullie zeer binnenkort weer een rotary clinic inplannen? Nu ik voor het eerst een rotary in handen heb gehad zou ik graag me hier wat meer in willen verdiepen. Kunnen jullie misschien ook het merk van de verlichte loep/microscoop en de lakdiktemeter vermelden? I.p.v. zelf uit te gaan zoeken welke werkbaar is, is dit misschien net zo gemakkelijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik zie dat ik de wetsand/rotary clinic gemist heb, gelukkig komt er nog één in februari want januari zit bij mij zelf al volgepland.