• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics ingepland voor november en december 2014 en januari 2015

Ik ben ook zeker nog geinteresseerd in een DAP clinic! Zal het in de gaten proberen te houden en dan maar hopen dat ik vrij ben!
 
We gaan februari / maart niet meer redden. De kans is aanwezig dat het op korte termijn niet meer lukt.

Het probleem zit in de drukte en de personele bezetting. De weekenden en vrije dagen zijn bij ons ontzettend schaars en het lukt ons gewoonweg niet om weekenden in te plannen en daarvoor vrije dagen weer te compenseren.

Sorry.
 
Ik ben ook zeker nog geinteresseerd in een DAP clinic! Zal het in de gaten proberen te houden en dan maar hopen dat ik vrij ben!

Idem. Ik hoop dat er binnenkort weer een dap clinic komt. Dan kan ik gelijk een mooie DAP900 set aanschaffen bij jullie en mezelf cadeau geven ;)