• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Joost91

FRfreak;314170 zei:
Mooie collectie. Jammer dat de padwasher er half op staat.;)

Zal'm speciaal voor jou de volgende keer in z'n geheel op de foto zetten:grinning:

RST-Smurf;314172 zei:
Leuk blokje zo!:)^

Kan je nog veel in kwijt.Maar zit er ook een koelkast in de keuken voor het bier? :D

Uiteraard, onderdeel van de deal :D
 
Bedankt wederom voor de leuke reacties!

Gisteren samen met m'n vriendin naar de Ikea geweest, daar een hele stapel bakken + bijbehorende deksels uit de Samla serie gekocht. Tim, nog bedankt voor de tip!:)^
Verder een mooie stellingkast gekocht waar ik deze bakken in ga zetten. Hier zal ik voornamelijk doeken e.d in gaan leggen, maar ook wel flessen in zetten.
Anders heb ik wel heel veel bakken...:-"

Hoop vanavond de stellingkast in elkaar te zetten en zal dan weer even wat pics maken. Er liggen hier overigens nog foto's gemaakt met de spiegelreflex van mijn collectie.

Jullie hebben dus nog wat tegoed van mij!;)
 
Bijna dezelfde plaatjes, alleen betere kwaliteit als eerst:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Wie goed kijkt, ziet op de foto hierboven en hier onder in totaal twee nieuwe aanwinsten...:-b
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Speciaal voor FRFreak...:-"
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En als laatst nog een overzicht:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit is nog de ''oude'' situatie, maandagavond gaan we de stellingkast in elkaar zetten en dan worden de gisteren gekochte bakken ook in gebruik genomen. Ik heb ze vanavond al wel vast naar de loods gebracht:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Wordt vervolgd! :)
 
Gaat er steeds meer op lijken. Collectie begint aardige vormen aan te nemen. Ruimte is ook niet verkeerd.
 
Je suggereert dat ik veel bakken gekocht heb?:D

Nee inderdaad, men heeft daar genoeg bakken om nog meer idiots like me te ontvangen:-b
 
Mooie ruimte !!

Er is nog plaats genoeg zo te zien in de kasten :-"

Heb je al rondgekeken voor zo'n brug "type-Diventa-bella" ?
(of zou het mogelijk zijn om iets te maken waar je bvb 30 cm op kan rijden dmv een oprijplaat oid ? )
 
Brug a la Diventa-Bella heb ik nog niet kunnen vinden. Zou wel het mooiste zijn! Wellicht binnekort CC zelf maar een mail sturen of ze me meer informatie kunnen geven haha.

Moet vast ook kunnen, alleen zelf ben ik niet zo handig. Dus moet ik het laten doen en ik vraag me dan af of ik niet beter een brug kan kopen...
 
Het kostte ons bloed, zweet en tranen, maar hij staat!:party:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Meest simpele constructie die er bestaat om een kast in elkaar te zetten, maar tegelijk ook de meest waardeloze...

Daarnaast alweer een pakketje mogen ontvangen....:-"

Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr
Cyber Clean - Cyber Clean Auto - Pot - 135g
Autobrite - Magifoam - 5000ml
Monello - Professional 5,5” Foam Cutting Pad - Yellow
Monello - Professional 5,5” Foam Light Cutting Pad - Orange
Monello - Professional 5,5” Foam (Heavy) Polishing Pad - Green
Monello - Professional 5,5” Foam (Light) Polishing Pad - White
C.Pro C.Quartz - Reload Spray Sealant - 50ml

De laatste was een :kado van Carclean. :)
 
Netjes, mooi overzicht heb je zo ook! Benieuwd wanneer het nodig wordt een 2e rek ernaast te zetten ,^^