• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Marcel1973

De Dutch Edition heb ik ook nog ongebruikt in de koelkast staan. Ik ben inmiddels meer van de shampoos, kan ik ook nog jaren mee vooruit. :innocent:
 
@350Z, ik heb nog wel deze voor je, kun je beeld vormen. Is de Si-edition
Ik meen dat dit videootje gemaakt is ca twee weken na aanbrengen, voordat ze gewassen wordt.

 
  • Leuk
Reactions: 350Z
En nog een paar fotootjes @350Z

Kunt mooi de diepte/kleureffect en scherpe lijnen zien op de foto, dit is ca een twee dagen na aanbrengen. De zomerprep moet nog.
De beading is van ca een halve week na wassen en aanbrengen (ong. 200km).
 

Bijlagen

  • 65D3924D-37FD-4E98-AB0F-3007CEAE83FC.jpeg
    65D3924D-37FD-4E98-AB0F-3007CEAE83FC.jpeg
    188,1 KB · Weergaven: 168
  • BA7FFE41-D828-49CB-BCBB-215F9D424F24.jpeg
    BA7FFE41-D828-49CB-BCBB-215F9D424F24.jpeg
    392,7 KB · Weergaven: 144
  • 7D23A2DE-2C54-47A4-A70F-E06F61E66538.jpeg
    7D23A2DE-2C54-47A4-A70F-E06F61E66538.jpeg
    467,1 KB · Weergaven: 139
  • Leuk
Reactions: RoyR, 350Z en Esmid
Na gisteren gewassen te hebben en de banden gedaan, vandaag rondje polijsten. Basis was de S40 van Scholl en sommige plekken hadden wat correctie nodig, dus daar eerst een rondje S3 met Scholl Spiderpad. Zowel de DAP als de Flex erbij genomen.

En toen...

Heel erg balen was het moment dat ik halverwege ben en de steunplaat van de Flex 7-12-80 los schiet... Pad en steunplaat vlogen over het dak en de basis klapte naar beneden.
Totale schade: een kapotte Flex en een krasje op de dakspoiler.

Nadere inspectie lijkt het er op dat de steunplaat, niet goed verlijmd is geweest met de basis.

Morgen maar ff bellen hoe het met de garantie gesteld is, nadat ik de bon opgezocht heb.
 
Bij mij gebeurde dus precies hetzelfde, maar gelukkig geen schade aan de auto waaraan ik werkte. Ook in mijn geval had ik het idee dat er niet goed gelijmd was.
Ik moet er nog foto's van hebben. Hmmm
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973 en RoyR
Garantie @RoyR, dus dat is wel netjes en komt wel goed.

Hopelijk een slechte batch in de productie, anders ben ik volgend jaar weer aan de beurt.

En dat varkenskrulletje op de spoiler... volgend jaar maar eens zien of ik die weg krijg.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Kleine aanvulling vandaag;

De spray airfreshner van Waxaddict in de geuren Kudos en Vortex.
De feeder ook maar eens proberen en een paar padjes, stickers en de nieuwe sleutelhanger (zonder ringetje...).

De eerste “fles-snuffel” van mevrouw en mijzelf:
- Vortex, hmm lekker
- Feeder, hmm lekker
- Kudos, tja minder dan de eerste twee.

Eerst de Vitreo van t weekend opmaken en dan pakken we de andere twee geurtjes erbij.

En de nieuwe steunplaat van Flex, was vorige week al binnen. Kijken of die beter wil blijven zitten.

IMG_1009.jpg
 
Zo, de OP maar eens wat opgeschoond.
Het idee om meer naar slechts een paar merken te gaan is nog niet gelukt.

De Waxaddict is wel klaar, daar zit weinig vernieuwing meer in. Mooie producten, maar ik heb geen vijf liter nodig etc.
Bouncers is compleet, een blijvertje. Net als Geyon en Autoglym. Dat worden de hoofdmerken, aangevuld met links en rechts wat losse producten en “opvallers” in een categorie.
Nu nog ff bedenken of ik de rest dan eerst opmaak of er eerder uit gooi.
 
Ja dat lacherige begrijp ik eerlijk gezegd ook niet.
Zijn prima producten, goede prijs-kwaliteit en sommige vind ik zelfs beste in hun klasse. Denk bijv aan de-icer, screenwash, ruiten polish en de velgenreiniger is m’n to go reiniger.
 
Laatst bewerkt: