• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 845 Insulator Wax is superspul!

Mossel zei:
Dus als ik het goed begrijp lossen de oplosmidelen in de Collinite's een glaze als Black Hole niet op?
heb even met carclean gebeld en volgens Tim zit er in collinite 845 oplosmiddelen. dus beter is het opzich zelfstaand te gebruiken.
dus PB Blackhole zal niet zoveel toevoegen/nut hebben
een wax met een handleiding dus?
maar hij zegt ook, het blijft ieder zijn gevoel : dus hoe bedoel je geen emotie .:'( :)

nu ik de omschrijving teruglees staat er ook :
"De Liquid Insulator Wax is in eerste instantie ontwikkeld voor electriciteitsbedrijven om te beschermen tegen krachtstroom, kortsluiting en explosies.
Je kan je voorstellen dat deze wax dus een extreme bescherming biedt voor je auto!
De Insulator is een vloeibare carnauba wax, met een échte carnauba glans en met een bescherming zoals je alleen terugvindt bij sealants.
Je kunt een bescherming tot 5 maanden en een noemenswaardige waterafstotendheid verwachten van de Insulator.
Deze wax is ook uitermate geschikt om pleziervaartuigen (boten etc.) mee te beschermen
"

Emotieloos bedoelen ze mee, volgens mij, dat deze wax niet echt iets toevoegd als deze "kaal" gebruikt wordt...
Geen extra glans of wet-look...

Heb die ervaring zelf niet, 'k gebruik altijd BlackHole of WhiteDiamond voor de 845 wax..gaat zonder problemen en geeft een erg mooie glans.
Helemaal als je de BH of WD eerst met EX-P aftopt en daar bovenop de 845 zet.....

Emotieloos is meer:

- Geen lekkere geur
- Breng niet perse lekker aan
- Verpakking is alleen to the point
- Je hebt niet het gevoel met iets 'exclusiefs' bezig te zijn

De 845 doet gewoon wat ie moet doen: beschermen.

Verder kan je eventueel wel voorbereiden met Black Hole of een andere glaze, maar daar is de 845 niet voor ontworpen en we raden dat dan ook af. Het is meer bedoeld om na een pre-wax cleaner direct aan te brengen. De solvents die in de 845 zitten tasten waarschijnlijk de kwaliteit van de glaze dermate aan, dat het zonde is.

heb ze alle 3

845
476
915

vind alleen de 476 wat stroefjes verwerken
485 is super !
915 is nog beter maar houd volgens mij wat korter,dit moet ik nog uit proberen