• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Insulator 845 wax weer binnen!

DAF-44 zei:
Ik ga hem eens vergelijken met zijn broertje #476S :lol

En als je beiden wil gebruiken:

Quote van Autogeek:
"When I talked to Mike Taylor from Collinite he said to do the paste first and then the 845 for a deep wet look."
meuh

Paultjuh zei:
maar dan is het toch meer een sealent dan een wax??

naar mijn idee tenminste
sealent top je af met een wax
insulator wax top je ook af met een wax

helemaal gelijk, het is meer een sealent dan een wax, door een deel carnuaba oe te voegen krijg je die natte glans.

ik top hem persoonlijk af met de Fuzion van wolfgang8d

Ik vind de Collinite ideaal voor de wintermaanden omdat ze iets kunnen hebben ,zout en wegvuil vreten in op je waxlaag en Colli houd zich zeer goed ook al was je de wagen niet iedere week.

De 915 is zich echt aan het bewijzen..Top spul..:-)^

Jammer dat ie al op is (de 845)..:'(

Hij is binnen!!!:)_[]

Met deze wax heeft het begrip "vloeibaar" een nieuwe betekenis gekregen. Is heel erg gel achtig.

HEEL goed schudden is aan te bevelen om hem vloeibaar te kunnen verwerken.

Ben benieuwd naar het resultaat. Ik was al erg onder de indruk van #476S dus verwacht er veel van.
Ik heb eens uitgebreid gegoogled. De cure tijd is/ mag aanmerkelijk langer zijn als bij #476S.
meuh

Houdt er rekening mee dat het advies wordt gegeven om het niet te gebruiken onder de 15 graden.
Het kan zijn dat er dan vlekken achter blijven en/of dat het lastig uit te poetsen is.

Dibbuz zei:
Houdt er rekening mee dat het advies wordt gegeven om het niet te gebruiken onder de 15 graden.
Het kan zijn dat er dan vlekken achter blijven en/of dat het lastig uit te poetsen is.

Bedankt voor de tip.:-)^

Ik denk dat je deze regel wel in zijn algemeenheid / voor de meeste produkten kan hanteren.
meuh

Ik wil 'm ook wel, maar als ik hem nu bestel wordt hijd an ook gelijk verstuurt?
Ik ga morgen namelijk op vakantie naar Oostenrijk, en ben pas volgendeweek zondag terug...

Als ik het bij de bestelling erbij zet knnen jullie dan even wachten met het versturen?

Heb ook een fles besteld en al betaald, dus ik verwacht 'm nog voor de kerstdagen. Heb vakantie, dus ook lekker de tijd om er wat mee in te 'smeren'. Kon me uiteraard niet beheersen om gelijk nog wat andere spulletjes mee te bestellen... :love

thomas199023 zei:
Ik wil 'm ook wel, maar als ik hem nu bestel wordt hijd an ook gelijk verstuurt?
Ik ga morgen namelijk op vakantie naar Oostenrijk, en ben pas volgendeweek zondag terug...

Als ik het bij de bestelling erbij zet knnen jullie dan even wachten met het versturen?
Geen probleem! :-)^