• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Liquid Insulator Wax #845

Juffer1 zei:
Laat ik het anders zeggen :

Kan ik de 845 als laatste stap aanbrengen (na bijvoorbeeld de clay of een black hole) zoals ik dat met een Tech2 wax of een natty's wel kan ?

Gr. Arjan

Ja hoor ik breng hem altijd aan na de black hole. En top de #845 met de natty's maar is niet echt nodig

Ik heb de 845 als laatste stap gebruikt. Foto's van de S2000 in showoff zijn met de 845. Ik zelf heb m er nu een week of 5 opzitten. Zonder ondergrond... en doet zn werk nog steeds super :lol donderdag/vrijdag krijgt de prelude een volledige detail want hij moet op zondag op Speed 2009 wel netjes bij staan :roll

Ik sta zaterdag op stand 022 met m'n clubje (Pumadrivers). Zondag ben ik er niet, moet helaas werken.

Dit is wat er gebeurt met je pad als je Collinite 845 3 weken op je pad laat zitten en niet uitwast...

P1020007.webp

845 is ook aardig chemisch, dat ruik je ook. De oplosmiddelen in de 845 zullen het schuim hebben "opgevreten". Dus niet meer lang wachten met schoonmaken! ;)

Deze pad was ergens achter gevallen, en straal vergeten.
Toevallig dat ik hem vanavond zag liggen :-d

Tip van Tinus: tel je spullen als je weggaat en opruimt...