• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corradoke stelt zich voor.

corradoke

Detailing rookie
2 jul 2008
32
0
Héy allemaal.

Ik ben corradoke (dimitri) en woon in belgie.
Ben 20jaar.
Ben zelfstandige schilder.

Ken Tim al een tijdje (heb al gekocht van hem).
Maar door de drukke zaak heen heb ik even de tijd gevonden om me te registreren op het forum :)^

Ben een enorme auto en motor "freak" en dus ook op poets gebied, heb bijna alles van de meguiar's detailer en mirror-glaze lijn, maar andere merken zoals dodo juices, poorboys vind ik ook wel smaken :grinning: .

Als hobby auto heb ik een vw corrado, en als daily heb ik een v70 ter beschikking of mijn werk paard (fiat ducato :confused: ).

Door tijd gebrek worden de wagens thuis (die van mij en mijn ouders hun wagens) niet echt meer vertroeteld, weekelijkse was beurt gebeurt wel altijd nog (maar 2wagens en camionet/bestelwagen op 1 avond is nogal moeilijk, en meestal is het al donker buiten, dus enkele spots vervangen de zon :D ).
Vroeger werden ze regelmatig gewaxd met m21, m26, sinds kort heb ik ook de m16 en deze heb ik aangebracht na de m7 en de m21 en nog steeds houd deze stand :)^ .

Maar nu is het meer en meer een verzameling aan het worden, al de waxen netjes op de kast en er lekker aan ruiken :grinning:
 
Welkom op het Forum Dimitri ;)

Owja:
4794-TTIWWOP.gif
;)