• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corrosieherstel Audi R8

nicknameless zei:
Een kloddertje siliconenkit in de omvouw en het hele probleem lijkt mij opgelost.

Of denk ik te simpel? :weetniet

Denk het wel ja, siliconen en lak gaan niet erg samen................ :no
 
gaat zo'n auto niet gewoon linea recta terug naar de Audi fabriek? Lijkt mij ook tricky om m hier bij een spuiter neer te zetten...
 
Ik heb eerst contact opgenomen met de fabriek, destijds (toen ik mijn R8 op ging halen daar) vertelden ze mij dat ik altijd daar service en garantie kon laten uitvoeren. Maar puntje bij paaltje werd ik terugverwezen naar Nederland.

@Bart ik ga er vanuit dat ze de binnenzijde ook doen, want inderdaad komt daar het probleem vandaan.
 
Komende week komt op national geografic een docu over de bouw van de R8,ff checken waar t probleem zich voordoet.
 
O neckarsulm, das toch ietsiepietsie dichterbij dan maar nog steeds niet naast de deur.
Enne....lekker zo'n stukkie rijden? S'nachts wel ja maar overdag moet ik er niet aan denken.
 
De R8 is opgehaald en het spuitwerk valt me helemaal niet tegen! We gaan hem na de uithardperiode wel wetsanden, want er zit ietsje meer sinaasappeleffect in.

Ze hebben alleen de strips bij mijn ramen verkeerd teruggeplakt. :(
Foto's volgen.
 
Ik ben er ook blij mee, de blanke lak is trouwens Autoclear LV Superior:

http://www.autolakken.nl/sikkenscr/nl/GeneralDownloads/Autoclear%20LV%20Superior.pdf
 
Gister ook nog een stukje meegepakt, vindt het altijd wel leuk om zo'n proces te zien.
 
Goed dat het herstel naar tevredenheid is uitgevoerd,
is tegenwoordig meer uitzondering dan regel lijkt wel.
Gisteren ook naar de docu zitten kijken, voor de 2e keer en ook opgenomen:D
Off-topic: volgende week donderdag zelfde tijd gaat het over Lamborghini:)
 

Vergelijkbare onderwerpen