Nu net geregistreerd hiero... en had deze ff geleden op het opel forum neer gezet..
alleen dan met wat meer noob uitleg erbij.. aangezien hier de meeste/alle lui wel weten hoe detailen werkt die noob uitleg maar weg gelaten
wel een lading vragen rijker van opel users die wouden weten hoe je dit nu deed =D
Sinds een tijdje een nieuwe corsa voor de deur (is van me pa)
schier dingetje, ziet er echt netjes uit en rijd en schakelt als nieuw!
alleen wat een kut ding die 4-bak maarja
gisteren begonnen met beide auto's wassen, en wou me eigen auto voornamelijk ff doen..
maar dacht is eem aardig te wezen voor paps en zijn auto HELEMAAL schoon te maken (buitenkant alleen, binnenkant moet ie zelf doen =p)
dat ding was namelijk nogal vies en irriteerde me eraan xD
begonnen dus met afspoelen,
daarna lekker soppen..
daarna kleien.. wat een werk!
en als laatste in de wax gezet!
en toen waren we dik 3 uur later.. maar de auto is weer helemaal mooi! en het leuke is ook dat je op deze manier IEDER klein plekje in de lak weet te vinden waar wat roest ed. zit..
de auto is BIJNA 25 jaar.. en ik gok dat die nog nooit gekleid is! damn me hele klei zwart/groen xD
zo begonnen we (alleen afgespoeld) :
ff close upje van hoe alles er zo'n beetje uit zag:
De klei:
&
en dan 3 uur later ziet het er zo uit, en heb je last van je schouders/armen/rug (gekleid en in de wax) :
nu moet me pa alleen zelf nog ff interieur en de wieldoppen cleanen
nu weer bezig met me eigen autotje ;D
alleen dan met wat meer noob uitleg erbij.. aangezien hier de meeste/alle lui wel weten hoe detailen werkt die noob uitleg maar weg gelaten
wel een lading vragen rijker van opel users die wouden weten hoe je dit nu deed =D
Sinds een tijdje een nieuwe corsa voor de deur (is van me pa)
schier dingetje, ziet er echt netjes uit en rijd en schakelt als nieuw!
alleen wat een kut ding die 4-bak maarja
gisteren begonnen met beide auto's wassen, en wou me eigen auto voornamelijk ff doen..
maar dacht is eem aardig te wezen voor paps en zijn auto HELEMAAL schoon te maken (buitenkant alleen, binnenkant moet ie zelf doen =p)
dat ding was namelijk nogal vies en irriteerde me eraan xD
begonnen dus met afspoelen,
daarna lekker soppen..
daarna kleien.. wat een werk!
en als laatste in de wax gezet!
en toen waren we dik 3 uur later.. maar de auto is weer helemaal mooi! en het leuke is ook dat je op deze manier IEDER klein plekje in de lak weet te vinden waar wat roest ed. zit..
de auto is BIJNA 25 jaar.. en ik gok dat die nog nooit gekleid is! damn me hele klei zwart/groen xD
zo begonnen we (alleen afgespoeld) :
ff close upje van hoe alles er zo'n beetje uit zag:
De klei:
&
en dan 3 uur later ziet het er zo uit, en heb je last van je schouders/armen/rug (gekleid en in de wax) :
nu moet me pa alleen zelf nog ff interieur en de wieldoppen cleanen
nu weer bezig met me eigen autotje ;D