• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daniel stelt zich voor

Daniel123

Detailing rookie
11 aug 2011
10
0
Hallo, ik ben Daniel
Leeftijd 15 jaar, ik woon in friesland.
En ik poets samen met mijn vader regelmatig auto's.
En dan vooral onze eigen auto.
Vroeger gebruikten we altijd turtle wax en valma wash and wax en een spons.(heel fout ik weet het)
We hebben ook een tijdje onze auto door de wasstraat(krasstraat) gedaan (nog fouter haha).
We hebben ontdekt dat het krassen , swirls geeft. dus daarna alleen maar weer met de hand gewassen.
Sinds kort hebben we een nieuwe auto en we gaan hem nooit meer door de wasstraat doen.
Dus we hebben sindskort Meguiars gekocht., wat ik kende van tuningshows, Stands, iedereen gebruikte het, het zou een geweldig product zijn.
Dus wij hebben op een tuningshow(vw fest) De New Car Kit gekocht.
Auto gewassen met de bijgeleverde shampoo + Wash Mitt., gedroogd met de watermagneet ,toen glom hij al goed.
Daarna gewaxt met Ultimate Liquid Wax, met de bijgeleverde applicator pad en uitgepoetst met de MF Doek.
WAT EEN GEWELDIG PRODUCT!!!
De auto glom weer als nieuw, nouja eigenlijk beter als nieuw.
Wij gebruiken niks anders meer.
Daarna de banden zwart gemaakt met de bijgeleverde Endurance Gel.
Echt geweldig spul.
Ik ben een fanatieke poetser en ik hoop heel veel bij te leren van dit forum.

Gr Daniel.

Hallo Daniel ,

Welkom in de wondere wereld van de echte autoliefhebbers:ja

Megs is ok hoor , maar de grote concurrent in de vs toch , moet niks onderdoen hoor!!:

Mothers Wax : suuuuuuuuuuuuuperprodukten en +- 25% ? goedkoper!!!!

Danny

Welkom Daniel,

Veel leesplezier hier op het Forum.

Er staan hier heel veel mooie verslagen en testen om van te leren.

Er zijn inderdaad nog veel meer merken maar Meguiar's heeft inderdaad ook mooie producten hoor!

welkom hier , en zoals al eerder hier gezegd : meguiars is prima maar er zijn lijnen te koop die minimaal herzelfde resultaat boeken (misschien nog wel beter ) en ook nog eens een stuk minder kosten , denk hierbij eens aan de lijn van poorboys e.d.
Maar goed ... iedereen is hier ooit begonnen (ik ook ..... met meguiars) je bent iig op de goeie weg !!!
PS : wat voor een auto rijd je vader ??? willen ze hier altijd graag weten :lol , een fotootje erbij zou natuurlijk helemaal super zijn !!!