Hallo, ik ben Daniel
Leeftijd 15 jaar, ik woon in friesland.
En ik poets samen met mijn vader regelmatig auto's.
En dan vooral onze eigen auto.
Vroeger gebruikten we altijd turtle wax en valma wash and wax en een spons.(heel fout ik weet het)
We hebben ook een tijdje onze auto door de wasstraat(krasstraat) gedaan (nog fouter haha).
We hebben ontdekt dat het krassen , swirls geeft. dus daarna alleen maar weer met de hand gewassen.
Sinds kort hebben we een nieuwe auto en we gaan hem nooit meer door de wasstraat doen.
Dus we hebben sindskort Meguiars gekocht., wat ik kende van tuningshows, Stands, iedereen gebruikte het, het zou een geweldig product zijn.
Dus wij hebben op een tuningshow(vw fest) De New Car Kit gekocht.
Auto gewassen met de bijgeleverde shampoo + Wash Mitt., gedroogd met de watermagneet ,toen glom hij al goed.
Daarna gewaxt met Ultimate Liquid Wax, met de bijgeleverde applicator pad en uitgepoetst met de MF Doek.
WAT EEN GEWELDIG PRODUCT!!!
De auto glom weer als nieuw, nouja eigenlijk beter als nieuw.
Wij gebruiken niks anders meer.
Daarna de banden zwart gemaakt met de bijgeleverde Endurance Gel.
Echt geweldig spul.
Ik ben een fanatieke poetser en ik hoop heel veel bij te leren van dit forum.
Gr Daniel.
Leeftijd 15 jaar, ik woon in friesland.
En ik poets samen met mijn vader regelmatig auto's.
En dan vooral onze eigen auto.
Vroeger gebruikten we altijd turtle wax en valma wash and wax en een spons.(heel fout ik weet het)
We hebben ook een tijdje onze auto door de wasstraat(krasstraat) gedaan (nog fouter haha).
We hebben ontdekt dat het krassen , swirls geeft. dus daarna alleen maar weer met de hand gewassen.
Sinds kort hebben we een nieuwe auto en we gaan hem nooit meer door de wasstraat doen.
Dus we hebben sindskort Meguiars gekocht., wat ik kende van tuningshows, Stands, iedereen gebruikte het, het zou een geweldig product zijn.
Dus wij hebben op een tuningshow(vw fest) De New Car Kit gekocht.
Auto gewassen met de bijgeleverde shampoo + Wash Mitt., gedroogd met de watermagneet ,toen glom hij al goed.
Daarna gewaxt met Ultimate Liquid Wax, met de bijgeleverde applicator pad en uitgepoetst met de MF Doek.
WAT EEN GEWELDIG PRODUCT!!!
De auto glom weer als nieuw, nouja eigenlijk beter als nieuw.
Wij gebruiken niks anders meer.
Daarna de banden zwart gemaakt met de bijgeleverde Endurance Gel.
Echt geweldig spul.
Ik ben een fanatieke poetser en ik hoop heel veel bij te leren van dit forum.
Gr Daniel.