• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny stelt zich graag voor

cardani

Detailing rookie
17 jan 2014
1
0
Mijn naam is Danny en ben een 44 jarige Vlaming woonachtig in de regio rond het mooie stadje Lier (Belgie).
Sinds vele jaren ben ik een fervent detailer en heb al een groot assortiment wagens onder mijn handen gehad.
Zelf heb ik het genoegen om met een leuke Audi A6 1900 TDI van eind 2003 rond te rijden die lekker getuned is naar 170 PK,
hij is dus net 10 jaar geworden en heeft reeds 236 000 km op de teller. Dagelijks komen er daar minstens nog zo'n 120 km bij.
Zopas heb ik dit forum mogen ontdekken door het bezoek aan Carclean 3 dagen geleden.
Voor mij een serieus eindje rijden ongeveer 120 km enkel naar Berkel en Rodenrijs, ik had er voordien nog nooit van gehoord.
De jongeman met de zwarte bril achter de kassa heeft mij vriendelijk maar vooral professioneel onthaald met afdoende uitleg
over de producten en het gebruik ervan. Nog bedankt voor het product dat ik cadeau gekregen heb om eens uit te testen.
Het zou leuk zijn hier op het forum nog een paar goeie tips te ontdekken want je bent nooit te oud om nog wat bij te leren.
Bij deze nog wat foto's van mijn eigen Audi.

Audi1_zps15ece046.jpg

Audi2_zps493b0bd1.jpg

Audi3_zpsb94c49a7.jpg

Audi5_zps0af481c0.jpg

Audi4_zpse8299b67.jpg
 
Welkom Danny hier op dit enorm leerrijke forum. Mooie wagen, roept herrinneringen op, had zelf een A4 avant van 2000. Veel plezier hier nog en wie weet komen we mekaar nog wel eens tegen, Aarschot is niet zo ver van Lier hé :)