• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny stelt zich voor

DannyL

Detailing addict
Tester of Bling
28 apr 2011
488
65
40
Goedemiddag!!!
Ik ben Danny, 26 jaar oud en ik stel me voor.

Na hier al enige tijd besteed te hebben om te lezen, werd het ook es tijd om een account aan te maken.
Enige tijd geleden werd ik ook 'besmet' met het poetsvirus, aangezien ik mijn auto ook eens fatsoenlijk wilde doen.
Ik dacht eigenlijk meteen een DAP te kopen, maar voorlopig doe ik het nog gewoon handmatig.
Mijn eerste bestelling kwam na hulp van Martin (DKBM hier op het forum), en gister heb ik mijn 4e bestelling alweer binnen gekregen.

Ik rijd in een semi verbouwde Corsa C, en die heeft 'slechts' 1 vierkante meter roest, en nee dat mag niet weggepoetst worden.
Krijg op deze verschijning ook heel veel verschillende soorten reacties, dus mocht je het niks vinden... Ik snap het wel :ja
Lijst met alle aanpassingen is veels te lang, en die laat ik nu maar achterwege.

Om alvast wat vragen te beantwoorden;
- Waarom in hemelsnaam zoiets doen met een vrij nieuwe wagen? > Eens wat anders dan die strak gecleande wagens
- Rijdt het nog fatsoenlijk zo laag? > Nee, geen comfort meer, je voelt alles op de weg, auto veert alleen nog op de banden, schraapt regelmatig, maar anders krijg ik hoogtevrees ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Maargoed, om even terug te komen op hetgeen waarvoor we hier zijn...
Voor de eerste echte handmatige goede poetsbeurt (wassen/kleien/handmatig lichtjes polijsten/voeden/waxen), voelde de lak net als schuurpapier korrel 3000 aan :schaam

Zo zag ie eruit na z'n eerste behandeling met nieuwe poetsspullen:

De poetscollectie zal ik es uitstallen en er een foto van maken, en in het juiste topic zetten.
En uiteraard hoop ik hier nog veel te lezen/leren :party

Welkom Danny.
Wat men er ook van vindt, je kunt in elk geval niet meer door de lak gaan op je motorkap.

Het kan trouwens nog erger:

Heel apart Danny, en ehhhh..............prachtig zo`n suede motorkap ! :cool (niet bang voor roestschilvers op de spatborden ?)

en welkom op het forum ! :ja

scenic zei:
Heel apart Danny, en ehhhh..............prachtig zo`n suede motorkap ! :cool (niet bang voor roestschilvers op de spatborden ?)

en welkom op het forum ! :ja

Helaas heb ik over mijn gestickerde dak wel wat puntjes zitten. Geen idee of die eruit gehaald kunnen worden, maar ik denk erover om het dak opnieuw te laten stickeren.
De rest van de auto heeft er totaal geen last van. Hooguit het chroom grilletje aan de voorkant. Die heeft soms strepen, dus die bevat een paar lagen wax om te zorgen dat het niet aanvreet.
Verder hou ik de auto zo goed mogelijk bij, om ervoor te zorgen dat niks gaat roesten of dergelijke.

De roestige tankklep en kentenouder heb ik wel in de blanke lak gezet, en dat werkt perfect :)
Nadeel is alleen wel dat je roest moeilijker wast (want daar kom ik met mijn mitt niet aan), en dat ik ga proberen of wax vlekken eruit gehaald kunnen worden met apc zonder dat er vlekken achter blijven haha (heeft niemand zeker eerder geprobeerd met roest?) :lol

Dikke RAT-look! :jippie
zekers nice..!

Mijn RAT golf II heeft alleen een verroest tankkleppie, voor de rest heeft ie al roest genoeg :lol

Gave Corsa zo! :ja

hey danny,
welkom enne ,die auto ziet er best goed uit hoor.......................buiten die motorkap:lol
heb je al iets gepost ivm de produkten die je hebt??
ik ben namelijk benieuwd,haha!!:-b
voorlopig en dat zal nog een tijdje zijn ,doe ook ik alles met het handje.
gaat ook hoor ,ik heb net mijn nieuwe wagen en die kan ik nog te baas met mijn eigen poten:|~*
groeten danny(naamgenoot)8d

Dankjewel allemaal o:-)

Danny, ik heb bij de 'show collectie' mijn hele collectie gepost.
Die motorkap ga ik dadelijk es behandelen met APC en kijken hoe het er dan uitziet haha
Natuurlijk is het een wens om uiteindelijk een DAP te hebben. Maar gezien het feit dat ik tig hobby's heb, kan niet alles tegelijkertijd..

Nice danny,welcom too.Ook hier dus.
Mooie Old Skool wielen,tevens Nice RATLOOK styled Corsa(ps ga morgen kijken voor verbreed staal!!!!!))

Hmz, zie Mierlo staan bij woonplaats....
Vraagt om een nieuwe editie van de Mierlo poetsmeet...?!
AlteaNiels, kom er maar in :lol

@zuidwest10, thnx! Verbreed staal is mijn volgende keuze ook (7,5J en 8J), alleen zit ik met een verlagingsprobleem.
Alles is met banden hoger dan wat ik nu heb (16" 6,5J met 165/40/16 extreem getrokken bandjes), maargoed dat komt goed.

@Ivo; Mierlo poetsmeet? Dat klinkt goed :ja

Dankje Maaike :D
Na hier veel te lezen wilde ik me toch eens aanmelden. Altijd handig haha

tja, mijn corsa ziet er in elk geval veel braver uit....geeft wel een aparte look zo. Heb je je interieur laten herbekleden? Die kleur herken ik niet :eyes