• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 900 of G220 Meguiars ??

De Meguiar's machine kost €249,- "kaal" en heeft minder vermogen. Ik heb na de clinic van 28 mei een DAP 900 Raffini startersset gekocht. Een machine met meer kracht, 3 pads, Monello Mezzo en Monello Finale. Tel daar de gedrevenheid, passie en service van de Carclean crew bij op en de keuze is razendsnel gemaakt! :-)^

Hoi,

Heb een jaar lang de G220 Meguiar gebruikt super machine maar de prijs ...
Nu ik kon de machine niet blijven houden (was niet van mij) maar ik ben het werken met zo'n DA machine nu gewoon en kan niet meer zonder
alles gaat gewoon veel vlotter en sneller dus heb ik mij een dap900 lite pakket besteld.
Ondertussen is de Dap 900 al een goeie maand in mijn bezit en heb ze al meermaals
bovengehaald en tis een super machine !

Is ze beter of de G220 ja dat is ze zeker ze is wel iets zwaarder maar kan ik mee leven want is nu ook niet overdreven zwaarder ik merk meer kracht en de kabel is iets langer een meter denk ik en dat is super ! de verpakking (tas) is beter je kan de backinplate laten zitten dat kon je met de g220 niet die moest er altijd af om in de koffer te passen en die prijs !!! van de dap is gewoon schitterend

Ik heb bij deze lite pakket wel nog dit besteld :

Monello - Kompressor Finishing Pad - 6.5inch - Rood voor de wax

en in de toekomst wil ik allemaal van die kompressor 6.5 pads daar voel ik me veiliger mee

corsawim zei:
Meguiar's produkten zijn goed hoor...alleen ontdekten de meesten (waaronder ikzelf) dat er evenwaardige ( en soms zelfs betere) produkten bestaan voor heel wat minder geld.
Met die dap ga je zeker verslavende tijden tegemoet...zeker de 900 is een beest :ja

Fouke zei:
De Meguiar's machine kost €249,- "kaal" en heeft minder vermogen. Ik heb na de clinic van 28 mei een DAP 900 Raffini startersset gekocht. Een machine met meer kracht, 3 pads, Monello Mezzo en Monello Finale. Tel daar de gedrevenheid, passie en service van de Carclean.com crew bij op en de keuze is razendsnel gemaakt! :-)^

Ik kan deze commentaren van medeBelg 'Corsawim' en mede Qashqai-Passionist 'Fouke' beamen.

Ben zelf ook begonnen als Meguiar's liefhebber en heb ook ooit een detailing-day bij hen bijgewoond
Ik zag toen die G220 ook wel zitten maar de prijs, toen op die dag met iemand effe apart een praatje gedaan en die vertelde me over de DAP.
"Je moet maar eens zoeken op het net" zei de persoon in kwestie me toen, thuis gekomen gezocht en zo Carclean.com gevonden, en deze zijn nu mijn "hofleverancier"

En hierbij kan ik ook nogmaals herhalen wat 'Fouke' hier zegt;
Tel daar de gedrevenheid, passie en service van de Carclean.com crew bij op en de keuze is razendsnel gemaakt! :-)^

Schrijf je reactie...