• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Ik zat met dezelfde vraag als nicknameless, bij deze is ze opgelost.
Het spreekt vanzelf dat de DAP 500 betaald wordt, als ze binnen zijn.;)
Want anders kunnen we niet beginnen.,^^

Eigenlijk zou je op de site een soort teller moeten hebben met hoeveel er al verkocht zijn/nog voorradig zijn. Zo a la Tell Sell

Bestel snel, we hebben er nog maar 20, uh nee, 19, wees snel, we hebben er nog maar 17, oh jee, weer eentje minder, nog 16.......etc..

Zo... ook besteld. was serieus aan het kijken naar de G220 maar dit lijkt me een betere deal!
Zeker met dat gratis poetspakket, wat het dan ook mag zijn.

Dibbuz zei:
Uiteraard is het denk ik niet de bedoeling dat er maanden gewacht wordt met betalen & afhalen als ze binnen zijn ;-)

Ik denk niet dat het lang op zich laat wachten bij de meeste. Als je nu op het forum zet dat ie binnen is staat er een file naar Bergschenhoek rofl

Ik heb de DAP500 afgelopen vrijdag even vast gehad, en ik denk dat dit super resultaten op gaat leveren :ja

Ik heb um al besteld en gezien :jippie :jippie

Mooie machine maar een workshop wil ik ook heel graag bij zijn.. Met de hand of een machine is toch wel ff iets anders.

Ik heb alleen nog een idee of ik wel in het land ben tegen de tijd dat de machine binnenkomt. Ik moet voor mijn werk nl 8 weken naar het buitenland. Zoals het er nu uitziet ben ik 1 of 2 weken voor de kerst pas weer terug.

Beste Tim,

ik ben nieuw op dit forum maar zit al een aantal weken rond te neuzen. heb al een lijst gemaakt om mijn eerste poets middelen aan te schaffen, maar nu wil ik deze machine ook wel! (op jou site uiteraard)

wanneer ik deze morgen bestel, zit ik dan nog bij de 1ste 100? en krijg ik de rest van mijn bestelling dan wel al eerder? (bij een rembours bestelling)

gr
ronald

Je zit nog bij de eerste 100 hoor. We zitten momenteel op ongeveer 85 stuks! We zullen het luid en duidelijk communiceren als we de 100 pre-orders hebben! ;)

Ik had het ook al op SO neergezet, maar ik verwacht hier een nog beter advies ;-)

Komt ie:

Na een paar dagen bedenktijd toch besloten om de boel definitief aan te schaffen, maar dan meteen goed.

Dit is de lijst geworden:

Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
100951 3M - 3434 afplaktape - 25mm breed € 3,99 € 3,99
101129 DAP - DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt € 134,99 € 134,99
100741 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98 Voor de stap 2 Glaze die ik al heb.
100739 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad € 8,98 € 8,98 Voor de SSR2.5
2 100740 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad € 8,98 € 17,96 Voor de SSR1 en de Stap 1 paint cleaner
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Na behandelen van de SSR2.5
100721 Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Voor het verwijderen van Swirls
100889 Meguiars - Ultimate Bonnet 6,5 inch € 12,00 € 12,00 Voor het uitpoetsen van de NXTWax, die handmatig is aangebracht.
8 producten Totaalbedrag: € 218,88

Is dit een logisch lijstje? Of Zijn er overbodige dingen? Of dingen die niet kunnen?
Ik heb de SSR2.5 gekozen omdat ik een auto wil behandelen die vol zit met swirls, metallic lak die vrij zacht is (Zwart, Toyota Yaris).
Ook de bonnet weet ik niet van of dat de goede is....misschien een andere?

Ik hoor het wel!