Sta ik al op de pre-orderlijst?
En even voor iedereen die hem nog niet kent: Bestel maar gerust want hij is echt heel erg goed!
Heb hem mogen lenen van Tim, echt superaardig want als vrouw is de G220 te moeilijk voor mij, hij trilt gewoon veel te zwaar.
Beiden machines een dag geprobeerd. De Dap500 werkt veel minder zwaar met veel beter resultaat. Omdat hij zo rustig in je hand ligt kun je ook veel gedetailleerder werken.
Mijn vriendin heeft pas een Z3 uit 1997 gekocht. En die zag eruit als een auto van 11 jaar.
Best een verschil met mijn Z3 die echt in nieuwstaat is qua lak (zo gekocht, niet mijn verdienste dus)
Krassen, swirls. Na een middagje Dappen is de Z3 van mijn vriendin meer kras en swirl vrij dan mijn eigen Z. Stond er wel even bij á la... hùH? WTF?
Als ik hem weer zie denk ik steeds, hoe is het mogelijk dat je zo de tijd terug kan draaien want hij ziet er uit alsof hij splinternieuw is.
Je hebt eigenlijk geen glazen bol nodig om te weten dat deze machine een grandioos groot succes wordt.
En ik denk dat ook de professionals deze machine enorm gaan waarderen.
Check het result Wel jammer dat een foto nog niet half weergeeft hoe keihard de glans werkelijk is
Ik zeg: BRILJANT!