• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Snitser zei:
Gaan de 4 inch spott pads van LC ook passen op deze machine?

EDIT,.las net ergens dat je hiervoor de 3.5 backingplate nodig hebt...deze gelijk maar ff op de lijst gezet:-" EDIT

Correct, gewoon de 3,5" pad van Lake country erbij nemen en de Spot buff pads passen er ook op!
 
Verdorie, het wordt steeds aantrekkelijker zo om dat ding te bestellen. Hoewel m'n PEX het nog prima doet en ik er prima resultaat mee behaal sta ik nu in dubio. Kweet zeker dat dit een 100% verbetering t.o.v. m'n Bosch, ook handig om een kleinere backingplate erop kwijt te kunnen. *zucht* en dan nog die mooie pad-washer aanschaffen, dan nog kijken naar die super snowfoam, en dan nog..... BAH, waarom moest ik me toch zo nodig aanmelden op dit forum. ;)
Echt, deze hobby kost me nog is een keer een half huis (incl. vrouw :D ) hahaha
 
Het is een investering moet je erbij zetten of je krijgt nu veel korting kost normaal 249,- nu maar 134,99.
Staat ook nog eens op de site, niet voor niks natuurlijk... :-" vrouwen zijn gevoelig voor korting
 
Zodat je dat als argument kunt BLIJVEN gebruiken, ook voor mensen die hem niet meteen kopen maar pas volgend jaar ofzo ;)
 
Sta ik al op de pre-orderlijst? :)

En even voor iedereen die hem nog niet kent: Bestel maar gerust want hij is echt heel erg goed!
Heb hem mogen lenen van Tim, echt superaardig want als vrouw is de G220 te moeilijk voor mij, hij trilt gewoon veel te zwaar.
Beiden machines een dag geprobeerd. De Dap500 werkt veel minder zwaar met veel beter resultaat. Omdat hij zo rustig in je hand ligt kun je ook veel gedetailleerder werken.

Mijn vriendin heeft pas een Z3 uit 1997 gekocht. En die zag eruit als een auto van 11 jaar.
Best een verschil met mijn Z3 die echt in nieuwstaat is qua lak (zo gekocht, niet mijn verdienste dus)
Krassen, swirls. Na een middagje Dappen is de Z3 van mijn vriendin meer kras en swirl vrij dan mijn eigen Z. Stond er wel even bij á la... hùH? WTF?

Als ik hem weer zie denk ik steeds, hoe is het mogelijk dat je zo de tijd terug kan draaien want hij ziet er uit alsof hij splinternieuw is.

Je hebt eigenlijk geen glazen bol nodig om te weten dat deze machine een grandioos groot succes wordt.
En ik denk dat ook de professionals deze machine enorm gaan waarderen.

Check het result Wel jammer dat een foto nog niet half weergeeft hoe keihard de glans werkelijk is :)

Ik zeg: BRILJANT! :party:
 
ladybug zei:
En even voor iedereen die hem nog niet kent: Bestel maar gerust want hij is echt heel erg goed!
Heb hem mogen lenen van Tim, echt superaardig want als vrouw is de G220 te moeilijk voor mij, hij trilt gewoon veel te zwaar.
Beiden machines een dag geprobeerd. De Dap500 werkt veel minder zwaar met veel beter resultaat. Omdat hij zo rustig in je hand ligt kun je ook veel gedetailleerder werken.

Goed om te lezen dat het een 'vrouw'vriendelijk apparaat is :)^
Ik heb zelf nogal snel dat apparaten te groot en/of te zwaar zijn, en dan werkt 't niet fijn.
 
Even een vraagje:

Dat poetspakket die de eerste 100 bstellers krijgen, geldt dat voor de pre-orders of voor de eerste 100 betalende?

Ik heb me wel ingeschreven voor een order, maar nog niet betaald...:-"
 
Uiteraard is het denk ik niet de bedoeling dat er maanden gewacht wordt met betalen & afhalen als ze binnen zijn ;)