• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Ik zal de hamvraag dan maar stellen: is het al bekend wanneer ze definitief geleverd worden?

Al de ongeduldigaards kunnen nog es een blik werpen hoe mooi die machine wel is:

DAPFinal1.webp

:lol :lol :)_[]

@Tim, als ik er nog een bestellig bij doe, wordt ie dan meteen met de DAP verzonden?

Ben trouwens benieuwd wat de andere mensen aan poetsspullen bestellen, aangezien je met de machine alleen niet erg ver komt. (naja 4 meter)

Ik ben Tim wel niet maar als je als commentaar bij je bestelling zet dat je deze met de DAP verzonden wilt hebben komt het allemaal goed.

Cupraatjesmaker zei:
@Tim, als ik er nog een bestellig bij doe, wordt ie dan meteen met de DAP verzonden?

Ben trouwens benieuwd wat de andere mensen aan poetsspullen bestellen, aangezien je met de machine alleen niet erg ver komt. (naja 4 meter)

Dat geldt natuurlijk alleen voor de mensen die gaan beginnen met machinaal poetsen he! Ik ben trouwens ook alweer een bestellinkje aant maken om mee te verzenden met de DAP. Alleen de DAP + poetspakket vind ik een beetje kaal, als we nou allemaal meteen een bestelling ertegenaan gooien scheelt Tim ook in de verzendkosten! :-p