• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Het was maar een grapje naar aanleiding van de post mijn voorganger! :o)

tinus zei:
geloof me: G220/dap500/etc + SSR3 + (light)cuttingpad = vagina

Ik ga in ieder geval zeker eens de verschillende combinaties uitproberen op de komende projectjes!

@Tim: is er al iets van de levertijd bekend? :-" Het was geloof ik eind november, en toen lazen we iets van vertraging...

Peter zei:
@Tim: is er al iets van de levertijd bekend? :-" Het was geloof ik eind november, en toen lazen we iets van vertraging...

Verwacht werd 20 november, vervolgens is de boot 5 dagen vertraagd (dus 25 november) en dan hangt alles aan de goedheid van de douane :)

DIt gaat mij bestelling worden:

Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
100951 3M - 3434 afplaktape - 25mm breed € 3,99 € 3,99
101129 DAP - DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt € 134,99 € 134,99
100741 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98 Voor de stap 2 Glaze die ik al heb.
100739 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad € 8,98 € 8,98 Voor de SSR2.5
100740 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad € 8,98 € 17,96 Voor de SSR1 en de Stap 1 paint cleaner
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Na behandelen van de SSR2.5
100721 Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Voor het verwijderen van Swirls
100889 Meguiars - Ultimate Bonnet 6,5 inch € 12,00 € 12,00 Voor het uitpoetsen van de NXTWax, die handmatig is aangebracht.
8 producten Totaalbedrag: € 218,88

Is wel goed toch?

Ik zit wel bij de eerste honderd hoor. de DAP is lang geleden al besteld. Dit is meer een totaal lijst. :-)^ Daarom staat de witte pad er ook niet bij...dit zit er namelijk al bij. :lol

*kijkt naar buiten*

Ik wou dat ik een garage had om met de dap500 en m'n bestelde spulletjes aan de gang te gaan

*kijkt naar buiten*

Ik wou dat ik een DAP500 en bijbehorden spulletjes had om onder de carport/ in de garage er mee aan de slag te gaan...

Xizer zei:
Dan hadden we al iets gehoord denk ik! :(

Tim staat natuurlijk al heel de middag al die Chinesen uit zn container te meppen en terug op die boot te gooien alvorens alle DAP's nog in de R8 te laden en te pendelen :lol

mmm,.ben nou toch wel benieuwd of het deze week nog wel gaat worden.........volgende week 2 klussen staan:-"