• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Mmm, vanavond, eens kijken of dat nog gaat lukken.
Dacht eerst ook morgenavond...
Wie gaat hem wanneer ophalen?
Misschien even een apart topic openen, zodat we er een kleine meeting van kunnen maken :party:

Tim zei:
Ik bedoel dus deze avond he mannen, dus vanavond (dinsdagavond 2 december 2008)! Ik zie nu dat ik het 55 seconden over twaalven heb gepost :)

euh, Tim er zijn hier ook nog vrouwen die vol verwachting op hun dap zitten te wachten o:)
 
Tim zei:
Klopt dat er ook vrouwen zijn, maar het waren de mannen die dachten dat het op woensdag was :)
Jaaaah die zijn er zeker :) Ik kom hem vanavond graag ophalen, wat een topservice weer! Je weet dat we in spanning zitten he?
Hoe laat worden we verwacht? :party:
 
En nu maar wachten op de eerste die een foto post van zichzelf, kwijlend met een DAP in de handen, al poppelend om een auto onder handen te nemen....
 
:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Het was wel even sjouwen en natuuurlijk begon het net te hagelen, maar gelukkig was de vrachtwagen snel leeg
dap_vw.jpg


Hier staan ze in magazijn 2:
dap_mgz.jpg


En hier is dan de doos:
dap_tim1.jpg


En dit is 'm dan echt;
dap1.jpg


:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
 
Karlok zei:
Helaas zit ik niet bij de 1e 100, kwam er te laat achter dat ik mijn order niet had bevestigd. Zat nog steeds in de winkelwagen. Anyway, weet zeker dat ik een goede koop heb gedaan.

Je hebt mazzel, door een paar annuleringen ben je nummer 99 geworden! :party:
 
Tim zei:
Beetje drukke dagen geweest hier ;)

Geen probleem voor mij hoor!

Maar Tim, wat is het verschil tussen de

- Polish with Carnauba
en de
- Polish with Sealant


Ik heb namelijk al een redelijke lijst met wat ik wil bestellen, dus wil een aanvulling hebben, niet echt een product wat een ander overlapt. Deze twee producten lijken een alles-in-één product (overlapt alles maar goed), maar welke kan ik dan het beste nemen. Je hebt een redelijk goed onderhouden wagen en je wilt snel ff reinigen/polishen/beschermen (machinaal).
En met welke pad kan ik het het beste machinaal aanbrengen?
Welke?

Totale lijst:
Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
100951 3M - 3434 afplaktape - 25mm breed € 3,99 € 3,99
100741 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98 Voor de stap 2 Glaze die ik al heb.
100739 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad € 8,98 € 8,98 Voor de SSR2.5
100740 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad € 8,98 € 17,96 Voor de SSR1 en de Stap 1 paint cleaner
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Na behandelen van de SSR2.5
100721 Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml € 15,99 € 15,99 Voor het verwijderen van Swirls
 
LeonDriver zei:
Hij speeld toch voor sinterklaas.
Alleen groeit het niet hard genoeg ;)

Een beetje Pokon doet wonderen ......enkele minuten wachten en.....
Kijk zelf maar :


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Sorry Tim, ik kon het niet laten w^^w
(hij is niet super, maar het moes even snel :ja )