• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900 steunplaat kapot

Buurman

Detailing addict
19 apr 2014
12
70
IMG_0914.webp

Dat ging maar net goed …
Tijdens het polijsten met wollen pad van monello zie ik wat kleine gele stukjes de motorkap op vliegen, ik haal de machine van de auto en … hop daar gaat ie …

Weet heeeel toevallig iemand of ik zon steunplaat (88mm) ergens in een winkel kan kopen (specifiek regio Maastricht)? Ik had vandaag en morgen gereserveerd voor mijn auto te polijsten en het weer is er top voor, maar kan niet verder omdat ik alleen maar kleine pad heb …

• Verbluft
Reacties: Cordoba
Heb je nu niets meer aan, maar als dat gele schuim plakkerig wordt is het einde nabij
Heb je een Brezan in de buurt ? Dan zou ik die proberen (ff bellen vooraf)

• Leuk
Reacties: Buurman
Ja zeg, Kom je nu mee?! Hehe

Geen Brezan, zie dat dat hier Partspoint is geworden (en die zijn om 12.00 gesloten) … verdere zoektocht heeft me ook niks opgeleverd, lijkt erop dat ik het avontuur maar een weekje moet uitstellen … Het is niet anders … Bedankt iig voor je snelle reactie

Ik was begonnen bij de achterkant (bumper, achterklep en vleugel). Wassen, kleien, Compount, finish en turtle wax ceramic spray. Daarna de hele voorkant (bumper, motorkap en kappen om de voorwielen) gewassen, gekleid en begonnen met compount op de motorkap toen dit gebeurde … Dus zal met de voorkant een weekje “onbeschermd” rondrijden (zullen niet heel veel kms zijn) … is dat wijsheid of toch liever even een wetcoatje oid?