• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900 V3 stroomkabel

Crunchtimez

Detailing rookie
24 jun 2013
22
0
Sindskort eigenaar van de nieuwe DAP900 V3, helaas heb ik sinds het begin het onderstaande probleem. Iemand die hier een magische truc voor heeft? :( De kabel is op geen enkele manier dat ik weet recht te krijgen en zo te houden. (precies een impotente DAP900..)
conv_752.webp

Crunchtimes,

Je voedingskabel is waarschijnlijk een keer verkeerd opgerold, de knikken van het fabrieks af zitten er nog in zo te zien. Je kabel zal elke keer op blijven rollen tenzij je de twist eruit haalt.
Wat ik zou doen is de kabel ff van de DAP afhalen. De kant met de stekker ergens aan vastmaken, bijv met tire-wrap of ducttape aan een deurknop. Dan beginnen bij de stekker en de kabel onder spanning recht trekken/wrijven.
Mocht het toch nog een beetje gaan draaien dan blijven herhalen, eventueel met een föhn warm maken. Oprollen om iets ronds een fles bijv daarna zou het verholpen moeten zijn.

Youtube filmpje kon ik alleen deze vinden

https://www.youtube.com/watch?v=hFX660cIa0o

Via google een site kunne vinden die t op een andere manier doen:

http://www.instructables.com/id/How-...ed-Power-Cord/

Hopelijk geeft het je een idee.

Succes ermee

Hier heb ik ook last van! Bij mij is het op dit moment nog vele malen erger. Eerlijk gezegd is het gewoon een rotkabel!

Het draaien van de kabel komt vaak omdat je de machine op dezelfde manier neerlegt als oppakt. Dan gaat deze altijd linksom of rechtsom en ontstaat de draaiing. Iemand op een clinic wees me daarop want zelf heb je het gewoon niet in de gaten.

Ik ga het eens proberen Hisense, zal het alvast posten moest het gelukt zijn. Heb alvast de indruk dat de kabel van de machine heel stug is, je krijgt er heel moeilijk vorm in. De kabel van m'n vorige machine had iets meer 'flexibel' om het zo te zeggen, had dit probleem nooit in het verleden..