• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap900 welke pads zijn beter?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
ben dus toch maar van plan om een dap te kopen en ineens door te bijten en voor de dap900 te gaan, nu zit ik met de vraag, welke pads zijn het makkelijkst voor een beginner maar geven tevens ook het mooiste resultaat, ik ga een kit monelle en de ssr sample kit van PB er tevens bijnemen om te kijken wat het beste werkt voor mij.
dus een 5.5,6 of 6.5 inch? :weetniet

of zit er weinig verschil in de grote van de pad?
 
De 6" Kompressor pads werken denk ik het best op de DAP900. 6,5" is net te groot (vind ik persoonlijk) en werken alleen goed op een grotere steunplaat. de 5'5" werken ook goed, maar zijn meer basis pads.
 
Vindt persoonlijk ook de 6.5 iets te groot, 5.5" of 6" is makkelijker te controleren. Zeker als je nog niet veel ervaring hebt zou ik voor de kleinere gaan.
 
Tim zei:
De 6" Kompressor pads werken denk ik het best op de DAP900. 6,5" is net te groot (vind ik persoonlijk) en werken alleen goed op een grotere steunplaat. de 5'5" werken ook goed, maar zijn meer basis pads.
Vraagje tussendoor aangezien er een topic is over pads :-"
Ik kan de 6" pads niet vinden ? Passen deze op de standaard backinplate van de DAP500 ?
 
welke 500 met ccs pads?:-" :D

inderdaad, zou zeker voor kompressor padjes gaan!
meerprijs meer dan waard