• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dashboard glans!

RMWessels

Detailing rookie
20 feb 2011
7
0
Hallo allen!

Ik ben bezig met mijn eerste bestelling, en ik kwam er vandaag achter dat ik nog iets essentieels mis!

Mijn Audi A3 8L (PFL) uit 2000 heeft zo'n mooi metallic blauw dashboard, bij de radio e.d. Nou is deze kleur heel dof, maar bij een A3 die ik laatst zag was deze heel mooi diep, en leek net nieuw.
Nou ben ik opzoek naar een artikel dat mij hierbij kan helpen, zonder dat het gaat glimmen..


Groeten,

RMW
 
Voor het interieur kunstof gebruik ik altijd:
https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Natural_Look_Dressing_473ml_PB-NL16_100729

Geeft een mooie matte afwerking.
Aanbrengen met een badstof pad en nawrijven met een microfiber doek.
 
Rolf zei:
Voor het interieur kunstof gebruik ik altijd:
https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Natural_Look_Dressing_473ml_PB-NL16_100729

Geeft een mooie matte afwerking.
Aanbrengen met een badstof pad en nawrijven met een microfiber doek.

Hallo Rolf,

Het was ook al een beetje mijn bedoeling om voor de Natural Look te gaan! Waarschijnlijk ga ik voor het Sample Kit 2#, met Trim Restore, APC, Natural Look en Bold 'n Bright.

Is het goed om eerst schoon te maken met APC voor ik Natural Look aanbreng?
 
Ik gebruik "gewoon" Trim Restorer op mijn dashboard: als je het nawrijft glimt het niet overdreven en houdt lekker lang. Als je de sample kit zou nemen kun je het allebei uitproberen: Trim Restorer en Natural Look

Trim restorer trouwens niet met microfiber doek aanbrengen, maar met katoen: microfiber laat te weinig van het product achter waardoor het niet kan intrekken en nee ik ben niet gek: Trim Restorer trekt echt in :)
 
ik heb dit weekend ook alle plastics binnenin de auto gedaan met trim restorer. erg tevreden!
in het begin glanste het wel erg maar een tijdje later na het uitgewreven te hebben ziet alles er gewoon weer als nieuw uit.
en de hele auto ruikt lekker naar kokosnoten,^^