Die opmerkingen hoor ik vaker.
Je zou zeggen dat het niet weg te zetten is - maar tegendeel is waar. Het zijn best zware auto's, dus er ligt best wat gewicht op de voorzijde.
Het is niet enkel power uit het blok persen, maar ook denken aan andere zaken. Qua specs staat de GP op custom 3-weg AST's met externe reservoirs, heeft een Drexler differentieel en komt op Nankang AR-1 te rollen.
Cabrio staat op custom 2-weg Moton's met externe reservoirs, heeft een Os Giken diff en heeft Nankang NS2R banden
De 300 pk daily JCW heeft AST5100's die ook volledig af te stellen zijn en een Quaife diff. Bandjes worden ook NS2R.
Het gaat om het totaalpakketje. Vermogen is leuk, maar het wel te gebruiken én bovenal veilig zijn.
Je zou zeggen dat het niet weg te zetten is - maar tegendeel is waar. Het zijn best zware auto's, dus er ligt best wat gewicht op de voorzijde.
Het is niet enkel power uit het blok persen, maar ook denken aan andere zaken. Qua specs staat de GP op custom 3-weg AST's met externe reservoirs, heeft een Drexler differentieel en komt op Nankang AR-1 te rollen.
Cabrio staat op custom 2-weg Moton's met externe reservoirs, heeft een Os Giken diff en heeft Nankang NS2R banden
De 300 pk daily JCW heeft AST5100's die ook volledig af te stellen zijn en een Quaife diff. Bandjes worden ook NS2R.
Het gaat om het totaalpakketje. Vermogen is leuk, maar het wel te gebruiken én bovenal veilig zijn.