• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Car Care Coupon! De waardebon om te geven en te krijgen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs


Leuk om te geven en leuk om te krijgen!
Een bijzondere waardebon die bij ons, met de unieke code, online ingewisseld kan worden. Het bedrag wordt dan direct in mindering gebracht op het totale orderbedrag.

Ideaal om kado te doen bij verjaardagen, feestdagen, een jubileum of gewoon wanneer en waarom jij wilt!

Hoewel de code online en dus digitaal werkt, is de bon een stijlvolle coupon gedrukt op 235 grams glossy karton. Zo is er écht wat om te geven!

De bonnen zijn verkrijgbaar in drie kleuren/bedragen:

oranje.jpg

Oranje met een waarde van € 25,-

groen.jpg

Groen met een waarde van € 50,-

blauw.jpg

Blauw met een waarde van € 100,-

De coupons zijn online te vinden op onze website: https://www.Carclean.com/Coupons

Car Care Coupon - Gives you car care
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn heel erg cool hoor! En glimmen als een tierelier wow! 8-())

(en dat was dan nog op een stukje a4 uit de printert, kan je nagaan als ze op die luxe papier zijn gedrukt) 8d

Oh en mooie website er van hoor 8o
 
Ik hoef dus niet meer na te denken wat ik wil hebben :-D
 
Goeie zet Tim.

had het er voor sinterklaas nog over met mn meid,dat ik wel graag een kadobon wou en dan zelf wat spulletjes uitzoeken in de webshop,maar toen had je ze nog niet helaas.

nu weet ik wat ik me de volgende keer kan vragen en dan lekker op me gemakkie door de webshop neuzen.;)
 
Zeer goede zet! :grinning:
SUPER!!!!
En zoals we gewend zijn ziet het er weer keurig netjes verzorgd en strak uit!!!!! :)^

Zit er nog een geldigheid op zo'n bon?
Of zijn ze onbeperkt geldig?
 
Goeie move mannen! Kunnen de vrouwen in ieder geval niet meer zeuren dat ze niet weten wat ze moeten kopen! :rules
 
mooi idee, heb men familie maar weer eens een tip gegeven wat ze me onder de kerstboom mogen leggen:D
 
Bedankt voor de leuke reacties!

De bonnen blijven gewoon onbeperkt geldig!

Geef het door, geef het door.

Nu kan je inderdaad voor bijvoorbeeld kerst of een verjaardag gewoon een bon vragen, Hoef je niet bang te zijn als je om car care vraagt dat je opeens Holts of Motip onder de boom hebt liggen ;)
 
madtraxx zei:
Hey dat is makkelijk, gratis hier te downloaden en vervolgens inwisselen?:D

Hoewel de code online en dus digitaal werkt, is de bon een stijlvolle coupon gedrukt op 235 grams glossy karton. Zo is er écht wat om te geven!

Zie jij hier in dit topic de unieke achterkant dan? :-" :D :party: