• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Website Car Care Coupon live!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Het heeft veel langer geduurd dan we ooit hadden kunnen denken, maar de site van de Car Care Coupon is eindelijk live.

figure_1.png


De Car Care Coupon, Leuk om te geven en leuk om te krijgen!

Een bijzondere waardebon die bij Carclean.com, met de unieke code, online én in onze showroom ingewisseld kan worden. Het bedrag wordt dan direct in mindering gebracht op het totale orderbedrag.

Ideaal om kado te doen bij verjaardagen, feestdagen, een jubileum of gewoon wanneer en waarom jij wilt!

Hoewel de code online en dus digitaal werkt, is de bon een stijlvolle coupon gedrukt op 235 grams glossy karton. Zo is er écht wat om te geven!

De bonnen zijn verkrijgbaar in drie kleuren/bedragen:

Oranje met een waarde van € 25,-
Groen met een waarde van € 50,-
Blauw met een waarde van € 100,-


De coupons zijn online bij ons te bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De carcarecoupan was er al even had ik begrepen. Mooi de website ziet er leuk en gelikt uit! Duidelijk en mooi! Voor een volgende verjaardag misschien om te geven. :)^ Gaat de coupon ook elders verkocht worden?
 
IbizaSigno zei:
Gaat de coupon ook elders verkocht worden?
Uiteindelijk is dat wel de bedoeling, ook voor andere shops, je zit alleen met de techniek van die andere shops. Die moeten een code kunnen valideren (automatisch) en dat is nog niet zo makkelijk.
 
Super, hier was ik op aan het wachten. Verjaardag, Kerstmis, etc..here I come!

Ga je meerrdere coupons kunnen gebruiken per bestelling?
(Stel dat er iemand 2 coupons ofzo gekregen heeft voor zn verjaardag bv.)
 
Ziet er leuk uit! Het nut van een speciale website voor een coupon welke alleen bij Carclean.com te verzilveren is ontgaat mij op dit moment eventjes.

Maar wanneer de coupon straks bij meerdere shops inwisselbaar is dan is zo'n site zeker een aanwinst!
 
Die €10,- coupon is geen gek idee! Je komt anders voor een "kleinigheid" snel weer op 25 euro. Is soms net te veel. Hoewle voor detailproducten ik nooit 'te veel' uit kan geven :D