• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Car Care Coupon! De waardebon om te geven en te krijgen!

DKBM zei:
of in detailerterminologie: doe een stappenplan :grinning:

Oe martin is scherp vandaag. :D




Ziet er weer super uit. Achja wat klets ik eigenlijk. Alles wat uit jullie "keuken" komt is gewoon geweldig.


Ik heb net aan Sinter Mama laten zien dat er ook cadeaubonnen zijn.

Ze had nogal d'r best gedaan op een flesje schoenpoets om daar een "tegoedbon" van te maken
 
In mijn ogen zal er bijna nooit een cadeau bon van € 100,-- worden weg gegeven. Denk dat € 10,-- meer gebruikt zal worden.....
Dat is toch een bedrag dat vaker word gegeven.... Het is maar een opmerking cq idee cq gedachtengang hoor.... Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Groet, Peter
 
Ik snap 'm helemaal. Ik denk ook dat de 100,- minder gegeven zal worden, maar er zullen altijd mensen zijn die dit kado doen. Wellicht doen we er in de toekomst nog een kleinere bon bij!
 
Je moet het natuurlijk ook commercieel bekijken en de klanten een beetje in de "juiste / €25.-" richting sturen.:D
 
Kan me op zich wel in de "kritiek" van Peter vinden... Een bon van een 10tje zou ik gewoon erbij doen, dan heb je voor iedereen wat. Vooral met kerst en sinterklaas zijn dat de normale bedragen dacht ik. Ik weet wel dat deze bonnen niet alleen voor st klaas zijn, maar toch...een 10tje is zo gegeven. Ik weet niet hoeveel moeite het kost om nóg een bon te laten maken natuurlijk, ik kan me voorstellen dat dat ook niet 123 geregeld is.
 
Peter Jansen zei:
In mijn ogen zal er bijna nooit een cadeau bon van € 100,-- worden weg gegeven. Denk dat € 10,-- meer gebruikt zal worden.....
Dat is toch een bedrag dat vaker word gegeven....

Nou is Carclean geen ICI of Douglas, maar daar heb je wel een punt Peter. Een tientje geef je net wat makkelijker dan > €25.-
 
Het ontwerp is in de basis natuurlijk klaar. Dus even een andere foto en een ander bedrag en klaar ben je.

Dus we zullen hem binnenkort uitbreiden met 10,-.
 
Tim nog een vraagje.
Ik was aan men vriendin aan het uitleggen, moest ze eens niet weten wat kopen, dat ze een bon van Carclean.com kon kopen. Maar toen vroeg ik me af, moeten er dan ook verzendingskosten betaald worden om de bon tot hier te krijgen of kan je ook kiezen om het zelf af te drukken?
 
B.K. zei:
Ik heb er ééntje...:)^

En ik ben gauw jarig... :D

Die waardebonnen, zit daar een bepaalde korting op? Dus bon van 50 euro voor 45 euro kopen?
Tenslotte doe je aan voorfinanciering (1e x rente) èn hoeft de leverancier nog niet in goederen te investeren (2e x rente). Dubbel rentevoordeel dus...
 
Geen kortingen..
Moet alleen nog uitzoeken hoe het werkt.:weetniet

Heeft er al iemand zo'n bon gebruikt en kan me die persoon dan vertellen hoe het werkt..?
 
Staat er geen code op de bon?? Deze code zul je online moeten invullen wanneer je je bestelling bevestigd en het bedrag van de bon wordt dan automatisch van je bestelling afgetrokken.