• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Car Care Coupon! De waardebon om te geven en te krijgen!

Btw Hij zat in een mooie gouden envelopje..

IMG_3167800x600.jpg


EDIT : Voor de mensen die er één gehad hebben of ooit één krijgen ,op de achterkant staat een Code ,als je gaat bestellen staat er in stap 2 van bestellen een vak waar je de code kan invullen.
Dit vak is voor de "Actie code" ,bij de volgende stap zie je dan het totaal bedrag verminderen met de waarde van de bon. :cool:
 
Ik heb iedereen al gezegt,dat wanneer me verjaardig dichtbij komt,dat ik graag zo'n bon wilt hebben :party: :D verjaardig in de zomer,dus komt moo uit dan:grinning:
 
Dus als ik er met mijn verjaardag meerdere krijg deel ik mijn bestelling in stukken dan zien jullie wel he die horen bij elkaar ;) Dus dat kan in 1 doos ;)
 
Tim,

Als ik zoek in jullie web-site op coupons, zie ik alleen die van 100, 50 en 25 staan. Ik weet uit ervaring dat je snel op zulke bedragen zit bij bestellingen :-b maar een kleiner bedrag zou welkom zijn. Ik durf in mijn kennissenkring geen kado van (minimaal) 25 euro te vragen. Maar wel van bv 10 of 12,50 euro. Zo zou je, net als met IRIS cheques een paar verzamelen en dan in één keer een grote bestelling doen. En dan misschien niet meer eerst inloggen en een account aanmaken maar zoals bij de Nationale Tijdschriftenbon direct bestellen, betalen via PayPal of iDeal, en een mailtje met een PDF-je om zelf uit te printen.

Kortom: zijn er nog ontwikkelingen op dit vlak.

Tim zei:
Het ontwerp is in de basis natuurlijk klaar. Dus even een andere foto en een ander bedrag en klaar ben je.

Dus we zullen hem binnenkort uitbreiden met 10,-.
???????


Mede met het zicht op de aankomende feestdagen :party: en de wetenschap dat het gros van de heren toch niet weet wat te vragen :D
 
Werkt www.carcarecoupon.nl nog niet?
Met de komende feestdagen in het vooruitzicht, zou het een leuk cadeau zijn om te vragen!
Zijn dan ook de 10 euro bonnen voorradig?
Ik bedoel, mijn vriendin zal wel meer uitgeven, maar de rest van de famillie/vrienden denk ik niet, aangezien die mij al voor gek verklaren met wat ik nu heb staan! o:)
 
+1. Ben ook benieuwd of er bonnen van 10 euro komen, maar heb nog geen reactie gehad op mijn eerdere vraag naar ontwikkelingen :weetniet
 
De kerst en sinterklaas komen ook hier snel dichterbij. Vaak zijn dat cadeaus van 10-12.50...
Ook ik zou het super vinden als ik daar zo'n coupon zou kunnen vragen. Gaat het lagere bedrag er nog voor de komende feestdagen komen? Of moet ik toch maar wat anders gaan verzinnen?
 
Ik denk ook dat Tim heel hard aan het denken is ;)

Maar ik ben ondertusen wel benieuwd naar het antwoord (kan ik mooi doorgeven aan hen die mij wat willen schenken :grinning: )