• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Carclean.com en U2 actie!

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
u2actie.jpg
 
De padwasher kan redelijkerwijs ook echt niet nog eens een keer meegenomen worden in zo'n actie eigenlijk he... Dus de groupbuy is uitgesloten.
 
Jammer dat de actie niet in April was gestart. Ik heb tot het laatste moment gewacht voordat ik mijn DAP500 bestelde.

Maar die bestellingen kom er wel hoor ;)
 
Haha das jammer, dacht met de padwasher wel goed te zitten voor die mooie plaatsen :D
Scheelt dat ik ook nog wat andere kleine dingen nodig heb, dat telt toch wel gewoon neem ik aan?
 
Tim zei:
De padwasher kan redelijkerwijs ook echt niet nog eens een keer meegenomen worden in zo'n actie eigenlijk he... Dus de groupbuy is uitgesloten.

Nou vraag ik me hier 1 ding over af.. Ik doe zelf ook mee aan de groupbuy, maar bestel gelijk met de padwasher nog een flinke lading andere artikelen mee. Telt het in zo'n geval wel, aangezien die andere producten ook al wel boven de €75/€150 grens uitkomen? Of zou ik (als ik mee wil dingen) er 2 aparte bestellingen van moeten maken in dit geval?

Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, want ik vind het echt een topactie! :)^
 
Het komt ook nog officieel, maar door gebrek aan tijd loopt het wat uit. Er komt nog een nieuwsbrief achteraan, maar:

Voor orders tussen 75 en 150: Frank Preuter uit Apeldoorn
Voor orders boven de 150: Bjorn Molenaar uit Schoonhoven


Dus grappig genoeg heeft Frank (FrankV6) dus die kaartjes nog gewonnen ook!

Namens ons alvast officieus gefeliciteerd! :)^ :party: :party: x-] :glaasje