• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DAP500, DAP900 en de PRO900 zijn binnen!

Komende 2 weken ben ik vrij van het werk om te detaillen. Ik ga dan ook de volgende rotary's testen.

Festool Shinex,
AEG pe 150
Pro 900.

Ik hoop dan ook dat de Pro snel binnen is.

Ik had de DAP 500 besteld in kombi met de monello,en nog wat andere spulletjes.:cool

Dan zal het wel een deze dagen binnen komen.:party

ik zag dat mn bestelling al op "verzending" staat,dus met een beetje geluk is ie morgen binnen :jippie

komt heel goed uit dat ik vanavond al "weekend" heb dus :ja

:cool

Flinke stapels met machines zeg :) En dan begreep ik dat deze met het vliegtuig zijn gekomen en er dus nog veel meer met de boot komt?

Dan zal ik maar vragen wat anderen wellicht niet durven te vragen, vanaf wanneer denken jullie dat het mogelijk de bestelde pre-order af te halen?
Ik ben namelijk thuis vandaag en de rest van de week waarschijnlijk niet :roll

Zow he , m`n mond valt echt open hier8-o :lol

Maar echt goed bezig daar mensen van CC:-)^ 8-)

En weet nu al wat er in m`n volgende orde zal zitten ( vakantie geld is al binnen:jippie _8-) :party

Als droog is dan eerst van het weekend de auto van de buuf als testobject ( die z.g.a. naar demontagebedrijf kan (zo'n roze naar rood ( hopelijk ) object ))) ;)

als ik me verveel kom ik wel ff een kiekje nemen..
neem me home made padwasher dan wel ff mee, gezien je heeel je pads aan bonken maakt op uni lakken.

pm je dan wel

if you dont mind

Ik was er dinsdag toevallig bij toen het hele magazijn net vol stond met de nieuwe DAPjes, was net m'n bestelling aan het ophalen. Vond het wel erg smakelijk eruit zien, zal het strakjes nog een keer zien als ik mijn eigen 900 ophaal... :party

Wil graag de dap500 bestellen maar ik twijfel nog welk starterspakket ik zal nemen.

Ik heb geen ervaring met de producten, kan iemand advies of uitleg geven wat het verschil is.

alvast bedankt:-)^

@ 300c,

De Raffini pakket bevat de Monello produkten die specifiek gericht zijn op (harde) VAG lakken.
Uiteraard geschikt voor alle andere soorten lakken.

Het CCS pakket bevat de SSR polijstmiddelen, geschikt in principe voor vele soorten lakken.

Als je het alleen voor je eigen wagen gaat gebruiken, dan zou ik zeggen, maak een afspraak bij CC om te kijken wat het beste pakket/produkten bij je auto past.

Zijn alle pro900 pre-bestellingen al de deur uit?
Mijn order staat nog "niet verzonden"