• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DAP500, DAP900 en de PRO900 zijn binnen!

Bert zei:
De pakvoorraad!
IMG_9067.webp

Zijn dat de 300 voor mij?rofl rofl

jah, ERG wennen als je alleen een DAP gewend bent...
Ding wordt naar mijn mening ook best warm (heet..)
maar uiteraard moet ik er ook nog mee leren werken :roll

Ik heb nog nooit een DAP gebruikt en overweeg er 1 aan te schaffen. Maar wat is precies het verschil tussen een DAP500 en een DAP900? Als ik de specificaties lees dan zie ik alleen een verschil in wattage. Waar heb je deze extra kracht voor nodig? Veel meer toeren draait de DAP900 niet. Of moet je bij gebruik hard drukken?

@ Robbert,

Het verschil zit hem inderdaad in het vermogen.

De DAP900 is krachtiger, heeft meer 'bite'.

Theoretisch zou je met de DAP900 minder lang over een gedeelte doen dan met de DAP500.

Beide machines zijn gewoon goed. De keuze ligt bij jezelf.

Nog makkelijker, neem ze beide :-d

Maak even een afspraak bij Carclean, zij kunnen je voorlichten wat misschien de beste keuze is.

Tijdwinst is natuurlijk altijd prettig. Om een auto goed te dappen heb je best veel tijd nodig, dus als het iets sneller kan is het lekker.
En daar hoef je niet profesioneel voor te zijn.

michelv. zei:
Tijdwinst is natuurlijk altijd prettig. Om een auto goed te dappen heb je best veel tijd nodig, dus als het iets sneller kan is het lekker.
En daar hoef je niet profesioneel voor te zijn.
Mee eens. Gisteren nog een auto gedaan met mijn DAP500 v1 en ik had me toch een beetje verkeken op de tijd.

Ik heb hem DAP GTI gedoopd... Heerlijk! Net wat ie (heel soms) nodig had...:jippie