• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DibbuzShop! Update augustus 2012!

Verslaafde, wat moet je nou met 3 blikjes M16 en al die extra borstels 8-()) 8-()) . De pad washer en de Brinkmans zijn mooie aanwinsten, die heb ik eigenlijk ook gewoon nog nodig:d :d

Gr. Bas
 
haha moet jij zeggen. Het zijn maar 2 blikken M16 ;)
Die borstels had ik extra besteld omdat het bericht kwam dat ze eruit gingen, later bleek dat alleen in de VS was.
 
Bas zei:
Verslaafde, wat moet je nou met 3 blikjes M16 en al die extra borstels 8-()) 8-()) . De pad washer en de Brinkmans zijn mooie aanwinsten, die heb ik eigenlijk ook gewoon nog nodig:d :d

Gr. Bas

Ik heb wel wat padwashers voor je op voorraad staan Bas, als jij er nu 1 koopt + 2 reserve dan zit je wel veilig. :grinning:
 
Ik zou haast zeggen: ZIEK! :D

Maar ach, zo'n mooie SEAT moet natuurlijk wel mooi blijven hè! :)^
 
Roy zei:
Ik zou haast zeggen: ZIEK! :D

Maar ach, zo'n mooie SEAT moet natuurlijk wel mooi blijven hè! :)^
Ssst het is natuurlijk niet alleen voor de Leon :-"
 
Holy moses! Denk je dat het met deze bescheiden collectie wel gaat lukken? ;) Is dit Carclean 2 (zelfde collectie maar dan van alles eentje)?
 
T*ring Jantje....8-()) :grinning: :cool:

Da's geen Shop maar een groothandel.... Wees maar blij dat je aan poetsen bent geslagen en niet aan de geestverruimende middelen. :D

En dan te bedenken dat de buren mij al een beetje maf vinden met die paar flesjes, potjes, pads en doeken...

Maar, respect hoor! :cool:

Ow ja, waar zijn die twee laserguns (?) voor die je daar hebt liggen? Je bent toch niet aan 't beunen voor Koos Plee hè? :weetniet




Dibbuz zei:
Klopt, de 21 staat voor de M21, 16 voor M21 etc etc elke pad hou ik voor 1 wax omdat je nooit meer alle waxresten uit een pad kan krijgen.

Anderen heb ik letters op gezet W voor Wheelwax, SX voor ScrathX of cleaner, NS voor Natural Shine/ Tech Protectant om "kruisbesmetting" te voorkomen.

Dat doe ik dus ook met de machinale pads. De andere applicators gaan de wasmachine in.
 
PT Cruiser zei:
Wat een gigantische collectie.

Ik hoop maar dat je het niet hoeft te verstoppen voor je wederhelft!
Nee hoor, ze vindt het prima, gelukkig wel :D