Reinder zei:Achmed the dead terrorist?dovdmeer zei:Holy crap...8-o
W00t!
Reinder zei:Achmed the dead terrorist?dovdmeer zei:Holy crap...8-o
Bas zei:Verslaafde, wat moet je nou met 3 blikjes M16 en al die extra borstels 8-()) 8-()) . De pad washer en de Brinkmans zijn mooie aanwinsten, die heb ik eigenlijk ook gewoon nog nodig:d :d
Gr. Bas
Ssst het is natuurlijk niet alleen voor de Leon :-"Roy zei:Ik zou haast zeggen: ZIEK!
Maar ach, zo'n mooie SEAT moet natuurlijk wel mooi blijven hè! ^
Welke??????Geforce zei:Ik kan het niet goed zien wat zit er nou in dat ene flesje?:d
Dibbuz zei:Welke??????Geforce zei:Ik kan het niet goed zien wat zit er nou in dat ene flesje?:d
Dibbuz zei:Klopt, de 21 staat voor de M21, 16 voor M21 etc etc elke pad hou ik voor 1 wax omdat je nooit meer alle waxresten uit een pad kan krijgen.
Anderen heb ik letters op gezet W voor Wheelwax, SX voor ScrathX of cleaner, NS voor Natural Shine/ Tech Protectant om "kruisbesmetting" te voorkomen.
Nee hoor, ze vindt het prima, gelukkig welPT Cruiser zei:Wat een gigantische collectie.
Ik hoop maar dat je het niet hoeft te verstoppen voor je wederhelft!
Er staan er 2 op? Onder de strijkplank links, een rode en een gele.JPeG zei:Mooiecollectie, maar nog geen Autogeek Autogeek Detailer's Tool Bag ??
Dibbuz zei:Er staan er 2 op? Onder de strijkplank links, een rode en een gele.JPeG zei:Mooiecollectie, maar nog geen Autogeek Autogeek Detailer's Tool Bag ??