• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DibbuzShop! Update augustus 2012!

Damn... dat is veel.
Wat doe je trouwens met de strijkplank? Ontkreuk je de stoelen regelmatig ofzo? Zou mij niet verbazen als je zo'n collectie hebt ;)
 
Haha, had ze niet eens gezien, ik heb er wel meer ook ;) Die lag daar per ongeluk!
 
Vandaag eens tijd gemaakt voor een update.
De grootverpakkingen en borstels in de openingspost zijn er nog steeds.

Niet alles staat erop er staan ook wat dingetjes in de schuur en de grote flessen van de detailerlijn van Meguiar's heb ik maar in de kast gelaten.

IMG_22821024x768.jpg

IMG_22871024x768.jpg

IMG_22881024x768.jpg

IMG_22891024x768.jpg

IMG_22901024x768.jpg


En ja de grond was eerst schoongemaakt natuurlijk ;)
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Typhoon......gaat nu zijn vriendin halen om nogmaals (de vorige keer was na het zien van de detail-aanhanger van John 623) te laten zien dat zijn collectie toch echt nog niet zo groot is...
 
Wauw..8-())

Zie ik daar Final Inspection van Menzerna..Kan ik hem ook kopen of komt ie niet van Carclean..
 
en dan ben ik toch wel heeeeeeeeel benieuwd naar de tekening die ik morgen van jou krijg.
sodeherejezus wat een enorme boel spullen.
 
Mijn god , wat een collectie! Binnenkort eens aan m'n vrouw :heart_eyes: laten zien dat 2 kratten helemaal niet veel is..... :D
Snel topic wegdrukken, anders dreig ik te gaan bestellen .....