• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DibbuzShop! Update augustus 2012!

-Vanquish- zei:
Een droom van een collectie!!
Dibbuz, hoe lang ben je eigenlijk al bezig met detailen?
Ik ben nu ruim 2.5 jaar bezig met detailen.
Het is ook een soort verzameling natuurlijk ;)
 
Weet je nog, 1 van de eerste keren dat je hier was met een machine Dennis :D
lang geleden alweer zeg, hij kwam om te leren, hij slaapt er nu mee :D


Een hele mooie collectie Dennis

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was een zeer gezellige dag! Ook gelijk het verschil kunnen voelen tussen een "el cheapo" rotary en de Milwaukee/AEG, keuze was gelijk duidelijk :D
 
hahahahahahaha wat een gek.......wat een verzameling.....
Als mijn vrouw weer eens begint te z@!ken, laat ik haar ook dit ff zien......
 
Helpen???? Je bent de reddende engel! Heb direct permissie gekregen van m 'n wederhelft om het één en ander bij te bestellen voor onder de kerstboom :ja .
 
Valt mee, ik denk dat de meeste vrouwen zoiets zullen hebben van: Als je maar niet gaat denken dat jouw verzameling er zo uit gaat zien! :D
 
Zeker weten! Is besteld: 1x Gilmour foamgun, 1x autobrite SSF bus 4l., 1x PB Ex-P, 3x PB Deluxe Mega-Mega Towel, 1x PB Waffle Weave Drying Towel en 1x rode handpad voor wax.


En net nog: 1x Brinkmann - MaxFire Dual Xenon Rechargeable Spotlight, 1x Brinkmann - Dual Xenon reservelampjes 2 stuks, 1x Cobra - 'The Bone' Spons, 1x Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad, 1xLake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Heavy Polishing Pad, 1x Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad.

Wordt een erg mooi pakje voor onder de kerstboom :-" .
 
megane_cc zei:
Zeker weten! Is besteld: 1x Gilmour foamgun, 1x autobrite SSF bus 4l., 1x PB Ex-P, 3x PB Deluxe Mega-Mega Towel, 1x PB Waffle Weave Drying Towel en 1x rode handpad voor wax.

En net nog: 1x Brinkmann - MaxFire Dual Xenon Rechargeable Spotlight, 1x Brinkmann - Dual Xenon reservelampjes 2 stuks, 1x Cobra - 'The Bone' Spons, 1x Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad, 1xLake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Heavy Polishing Pad, 1x Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad.

Wordt een erg mooi pakje voor onder de kerstboom :-" .

Dat wordt dus de kerstboom ophangen aan het plafond, anders past het er niet onder! Netjes hoor :)^ De Brinkman en foamgun staan bij mij voor volgend jaar op het programma.
 
Ik zou thuis flinke ruzie krijgen ! Ze zou zeggen : je spoort niet ! ( denk ik )
Maar kerel , een mooie collectie.