Hallo allemaal
ik wil even een warme douche geven aan de mensen van Meguiars.
Meer dan een jaar geleden heb ik een Dual Action g220 van Meguiars voor mijn verjaardag gehad. Na slechts 1 keer gebruiken kwam ik er vorige maand achter dat mijn toerentalregeling niet meer werkte.Omdat Meguiars Nederland niet zo ver bij mij vandaan zit ben ik dus met mijn machine naar Meguiars gegaan. Ik had helaas geen aankoopbon maar dat was geen probleem.
Omdat er op dat moment niemand was die mij kon helpen met mijn probleem heb ik mijn machine bij hun achtergelaten, en ik werd diezelfde middag nog door hun gebeld dat ik een nieuwe machine kreeg, maar dat die helaas niet op voorraad was.
Gisteren ben ik gebeld door Meguiars dat de nieuwe machine binnen was en vandaag heb ik hem opgehaald, heb echt een nieuwe machine gehad, dus de laatse nieuwe versie waar de problemen met de toerentaal regeling verholpen zijn. Heb ook gelijk diverse proefmonsters van hun gehad om deze uit te proberen.
Waren heel vriendelijk daar moet ik echt zeggen, goeie service vind ik
Gr. Bas
ik wil even een warme douche geven aan de mensen van Meguiars.
Meer dan een jaar geleden heb ik een Dual Action g220 van Meguiars voor mijn verjaardag gehad. Na slechts 1 keer gebruiken kwam ik er vorige maand achter dat mijn toerentalregeling niet meer werkte.Omdat Meguiars Nederland niet zo ver bij mij vandaan zit ben ik dus met mijn machine naar Meguiars gegaan. Ik had helaas geen aankoopbon maar dat was geen probleem.
Omdat er op dat moment niemand was die mij kon helpen met mijn probleem heb ik mijn machine bij hun achtergelaten, en ik werd diezelfde middag nog door hun gebeld dat ik een nieuwe machine kreeg, maar dat die helaas niet op voorraad was.
Gisteren ben ik gebeld door Meguiars dat de nieuwe machine binnen was en vandaag heb ik hem opgehaald, heb echt een nieuwe machine gehad, dus de laatse nieuwe versie waar de problemen met de toerentaal regeling verholpen zijn. Heb ook gelijk diverse proefmonsters van hun gehad om deze uit te proberen.
Waren heel vriendelijk daar moet ik echt zeggen, goeie service vind ik
Gr. Bas