• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Sonax Saga: De Dood van een Alcantara Interieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ze dan wel even vreemd op zullen kijken! Als er genoeg opkomst is haalt het misschien het nieuws ook nog wel...
 
Eerst nog maar weer eens de reactie van Sonax op de mail van Tim afwachten denk ik.

Maar wie weet, als ze niet inhoudelijk reageren, misschien heeft een 'ludieke' actie wel effect...

Hoe dan ook bedankt voor jullie support, dat betekent veel voor me! Echt super! :cool:
 
Sven S8 zei:
Denk dat ze dan wel even vreemd op zullen kijken! Als er genoeg opkomst is haalt het misschien het nieuws ook nog wel...

Ik ben dan zeker van de partij. Met z'n allen een uur gaan staan toeteren voor hun hoofdgebouw, of voor openingstijd alle parkeerplaatsen bezetten ofzo :party:
 
bambam zei:
Wellicht heeft iemand wat contacten bij RTL, SBS, CNN etc...

Je kan ook zelf Hart van Nederland tippen;


Uw Nieuws in Hart van Nederland

Hart van Nederland wil graag weten wat er gebeurt in uw omgeving. Wij hebben niet alleen oog voor het grote landelijke nieuws, maar ook voor het kleine nieuws uit uw regio of uit uw woonplaats. Uw Nieuws kan gaan over vandalen die het speeltuintje in uw buurt kort en klein hebben geslagen, maar ook over de oudste inwoner van uw woonplaats die feestelijk in het zonnetje wordt gezet.

Uw verhaal wordt nog sterker als er een foto of een filmpje bijzit. Gebruik uw mobiele telefoon, uw digitale camera en maak een opname die treffend is voor het verhaal dat u graag bij ons onder de aandacht wil brengen.

U krijgt persoonlijk bericht van onze redactie als wij uw inzending plaatsen op onze website of meenemen in een van onze TV-uitzendingen.

Door middel van het opsturen van tekst-, audio- of beeldmateriaal (hierna Materialen) naar de redactie van Hart van Nederland verklaar je je akkoord met het volgende: Je garandeert dat je bevoegd bent de door jou aangeleverde Materialen openbaar te maken en te verveelvoudigen en dat deze Materialen op geen enkele wijze inbreuk maken op enig aan een ander toekomend recht, waaronder in ieder geval enig recht van intellectuele eigendom.

SBS verkrijgt een onbeperkte licentie tot het openbaar maken en verveelvoudigen van de door jou aangeleverde Materialen. Deze bevoegdheid omvat, maar is niet beperkt tot, het zonder beperking herhalen van de Materialen, het bewerken van de Materialen, en het openbaar maken dan wel beschikbaar stellen van de Materialen via televisie, internet, mobiel en ieder ander medium nu bekend of in de toekomst ontwikkeld. SBS is gerechtigd de hiervoor omschreven rechten aan de aan haar gelieerde moeder-, zuster- en dochtermaatschappijen door te geven.

Dus stuur al uw verhalen, foto's of filmpjes naar hart@sbs.nl.

Of bel; 0900-0056
 
Begrijp ik nou goed dat de volgende meeting / clinic van niet-sonax producten bij Sonix voor de deur is ....... ;)

Het blijft gewoon triest dat het bedrijf zich zo laat kennen
 
Even vraagje voor Tim;

Ben je niet bang dat jij straks geen Sonax meer mag verkopen. :weetniet
 
Als er genoeg opkomst is haalt het misschien het nieuws ook nog wel...

Wellicht heb ik ergens in dit verhaal er overheen gelezen maar wat te denken van een brief/mailtje naar een (of meerdere) van die consumenten programma's of bladen? Kassa (vara) en de Consumentengids (rubriek stekeligheden) schieten me zo te binnen.
Of ze (kassa/consumentengids) er nu iets mee gaan doen is een tweede maar ik kan me voorstellen dat Sonax zichzelf op het hoofd zal krabben en misschien negatieve publiciteit willen voorkomen.

Een 'meet' voor de deur zal misschien als bedreigend worden ervaren en voor je het weet heb je de politie op je dak ("onze secretaresse durfde niet meer naar huis en zit nu al twee weken overspannen in de ziektewet"). Hebben zij (Sonax) een reden om een rechtszaak tegen jou te beginnen wegens (bijvoorbeeld) bedreiging en/of intimidatie. Dan gaan ze rekken totdat daar een uitspraak in komt (en dat kan wellicht ook weer negatief werken bij een eventuele behandeling van de 'echte' zaak).

Just my 2c...
 
JPeG zei:
Even vraagje voor Tim;

Ben je niet bang dat jij straks geen Sonax meer mag verkopen. :weetniet

Je kunt je beter afvragen OF Tim het nog wil verkopen?
size=2]wel de oude voorraad opmaken natuurlijk...:D [/size]
 
Ik heb van Tim begrepen dat hij niet eens producten wil verkopen van een leverancier die de klanten in de kou laat staan zodra er iets mis gaat. Bovendien, waarom zou Tim dit merk niet meer mogen verkopen? Alleen omdat hij de waarheid vertelt en zich objectief opstelt? Dat moest er nog net bijkomen...


En voor alle helderheid, ik zou nooit willen dat er iets van dreiging uitgaat naar wie dan ook.

Als er ooit iets wordt bedacht in de vorm van een actie zou dat dan ook beslist een vreedzaam en 'ludiek' karakter moeten hebben, met het doel de aandacht te vestigen op het arrogante gedrag van dit bedrijf.

Maar goed, laten we eerst maar weer even afwachten wat de reactie zal zijn op Tim's mail. Een onderlinge schikking waar alle partijen zich in kunnen vinden is m.i. altijd te prefereren...
 
Sven S8 zei:
En voor alle helderheid, ik zou nooit willen dat er iets van dreiging uitgaat naar wie dan ook.

Als er ooit iets wordt bedacht in de vorm van een actie zou dat dan ook beslist een vreedzaam en 'ludiek' karakter moeten hebben, met het doel de aandacht te vestigen op het arrogante gedrag van dit bedrijf.

100% mee eens.
 
Heb er nog maar eens een e-mail aan gewaagd. Misschien was de beste man het even vergeten tussen al zijn ongetwijfeld drukke bezigheden...?
 
@ Sven S8:

Stuur je een email rechtstreeks naar iemand binnen Sonax of stuur je em gewoon naar het algemene sonax emailadres?

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er een of andere IT lulletje eerst alle emails wat betreft jouw probleem eruit vissen, direct weggooien en er niets meer mee doen.

Patrick
 
Neuh, ik heb de rechtstreekse adressen. Die komen wel aan hoor.... ;)

De mail is rechtstreeks verstuurd aan de directeur.
 
Groupmeeting in Nieuwegein was ook absoluut als ludieke aktie bedoeld en niet anders! Van enige dreiging of iets dergelijks kan en mag geen sprake zijn! Wij houden de eer aan onszelf, toch?
 
Nou, al het wachten was dus wederom voor nop. Wéér verwachtingen wekken, wéér tijd rekken, en wat komt er uiteindelijk uitrollen? NIETS.

"We laten het bij ons 'coulance' voorstel..."

Wat zijn dit voor lieden?!! }:)w
 
Status
Niet open voor verdere reacties.