• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De zon is mijn beste hulpmiddel, maar vaak is hij er niet

5 minuten later....

Hé een Faro in mijn winkelwagen, dat moet toeval zijn.

10 minuten later....

Ideal payment succesvol.

2 dagen later....

Man : Nee schat, ik kan de auto echt niet poetsen zonder deze lamp.
Je moet het zo zien, als je een televisie wil kijken heb je ook een afstandsbediening nodig...
Vrouw: Er is maar een in dit huis die te lui is om naar de tv te lopen en dat ben jij.
Man : Kut, uhm. Het is als een vaatwas tablet voor de vaatwasser. Zonder werkt wel maar wordt niet schoon.
Vrouw : Welterusten schat..... * in gedachte (sinds wanneer hebben wij een vaatwasser?)

• Leuk
Reacties: Tarabass
Ga foto schieten dan!

Ik heb gewoon dit: (en ja, draaide eerst de verkeerde kant los) :innocent:

IMG_0622.webp

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Quantoxx
Op de accu/batterij van de Faro staat:

Monello
Li-ion Rechargeable battery
2400 mAh - 3,9volt

Dat is dus inderdaad minder als de 3 x 1,5volt batterijen die er in zouden kunnen.

@Jeroen - Ik ben net de hond wezen uitlaten en scheen een vriend na die ik de auto voorbij kwam. Hij liet mij schrikken en ik scheen een poos de lamp achterop zijn auto. Ik kon een geruime tijd en afstand zijn kenteken blijven lezen, haha! En ik ben zo scheel als wat, ook dat nog :P

Greetz

scheen een vriend na die ik de auto voorbij kwam

Hey, rotzak. Je hebt stiekem van 1 typo, 2 typo's gemaakt! :P Nee, laat mijn hond niet uit vanuit de auto, haha! Kheb een energieke AmStaff, maar ide heeft blaasontsteking. Zit vol aan de pille en is zo suf als maar kan.. :D

On-Topic - @Tarabass - De Faro is simpelweg een handig dingetje. Ik heb 'm standaard bij me met detailen en dus ook bij andere dingen. Ook wilde ik simpelweg een goede zaklamp voor in huis voor als er wat zou gebeuren (You never know)

Geen miskoop, geloof mij (en anderen) maar. :D

Greetz

• Leuk
Reacties: Jeroen
Nee zeker niet! Mijn dyslectie-typo moest eerst drie keer lezen wat er nu echt stond. Zag dat als een spelfout en had het even voor je aangepast, zo makkelijk als maar kan! En ik was ook al bijtijds wakker, kun je nagaan zolaat op de avond :p

Maar zonder gekheid, @Tarabass gewoon die Faro in de winkelmand stoppen, met een paar extra spulletjes erbij. Kan prima ;)