• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Deasha stelt zich voor!

deasha

Detailing chief
5 feb 2010
192
85
He,
kijk al een tijdje mee op t forum,,
rijd nu sinds maand of 8 een golfje 4 GTI uit '99..
altijd goed bijgehouden door vorige eigenaar, en ook door mij met wat spulletjes van Meg's

Geen 2emmer techniek etc. dat dan weer niet :eek::)
Gaat verandering in komen...
Binnenkort een dap kopen 2de hands en wat spulletjes van PB
zoals polijst middelen glaze sealent wax.. noem t maar op...

Meeste spullen uit de handleiding voor beginnende machinale poetser...
Begin gewoon met 'alles' van PB...
en af en toe is wat spul van andere fabrikanten proberen..
DJ lijkt me geweldig spul maar wat aan de dure kant!

Ben druk bezig mij te verdiepen in het detailen, ook omdat ik het fijn vind een knappe bak te rijden..
en natuurlijk mensen in mijn omgeving blij te maken met knap ogende autos..

Dus bij deze welkom 'collega's '

Gr
erwin


EDIT:
Helaas heeft mijn vriendin toen ik 5 weken weg was mijn auto gebruikt en deze 2x door de krasstraat gehaalt..
en dachten me schoonouders aardig te zijn om mijn auto te wassen nadat ze hun eigen auto hadden gewossen met een spons..
dus zitten aardig wat swirls op etc..

en parkeer je auto niet in zoetermeer bij de alberhein in stadshart zoetermeer.. kl*te winkelwagentjes..
gelukkig van kunstof maar ook die geven krasjes..


Ben van plan wat seriueser met detailen bezig te gaan!

Fotos, helaas wel linkjes.. fotos zijn aan de grote kant ;)
Was na een dagje flink tekeer gaan met de hand.. Saovonds het biertje was dan ook behoorlijk zwaar :p
Kleur is MoonlightBlue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Erwin! Foto's van de auto worden altijd zeer gewaardeerd. :)^
Zoals je misschien wel gelezen hebt, is het geen stelregel, maar de kans bestaat dat de lak van jouw auto te hard is voor Poorboys swirlremovers.
 
Welkom en veel leesplezier. Kijk uit naar fotootjes van je GTI. Heerlijke motor, die 1.8T.:)^ Of heb je de V5?
 
McShine zei:
Welkom en veel leesplezier. Kijk uit naar fotootjes van je GTI. Heerlijke motor, die 1.8T.:)^ Of heb je de V5?

Heb inderdaad de 1.8T helaas de versie met de k03 turbo en niet de k04.. maargoed de 150pk voldoet ook prima.. ;)


Linkjes met fotos toegevoegd in begin post
 
Je moet even "1.1.1.4/bmi/"uit de linkjes weghalen. Mooie auto en nog mooi OEM!:)^
 
Lekker OEM inderdaad...
Als je je schaamt voor je auto verbouw hem dan niet, koop wat anders :p

Ben er ook erg blij mee.. Luxe en toch sportief!
Duitse degelijkheid...


Over de polish.. wat raden jullie mij dan aan te nemen IPV SSR van PB...
Evengoed zal ik deze wel kopen voor de corsa b van mijn verkering..
heb al gemerkt dat die lak niet bepaald heel hard is...
 
https://www.Carclean.com/product/Monello/Monello_Raffini_Inizio_Compound_500ml_Cut_5_5_Gloss_15_5_MRI0105_101574

is deze ook benodiged of zal Mezzo en finish genoeg zijn?
 
deasha zei:
https://www.Carclean.com/product/Monello/Monello_Raffini_Inizio_Compound_500ml_Cut_5_5_Gloss_15_5_MRI0105_101574

is deze ook benodiged of zal Mezzo en finish genoeg zijn?
Vaak zijn Mezzo + FInale al voldoende. De Inizio is al best zwaar en gebruik je wat minder dan de andere twee. Je zou kunnen beginnen
met Mezzo en Finale en dan kun je naderhand alsnog Inizio aanschaffen.

De Meguiar's producten die dutchcardetailing aanhaalt heb ik ook al veel goed van gehoord (zelf geen ervaring mee).
 
janhenduk zei:
Welkom, en ja je hebt een ideale kleur waar veel eer aan te behalen is en dat is op de foto's al goed te zien.

Ben ook erg blij met de kleur..
Kom je ook niet al te vaak bezig.. Maakt een veel voorkomende golf toch nog een beetje speciaal ;)
Eind deze maand wil ik me spulletjes allemaal beetje compleet hebben!
En dan de eerste keer machinaal proberen.. Ben benieuwd....