Vanmorgen was het bij de Passat CC al bingo: de ruiten vastgevroren aan de rubbers. De ramen vallen bij mij niet in een raamstijl maar sluiten rechtstreeks op de rubbers, erg mooi maar in de winter extra vervelend.
Wat vooral vervelend is (buiten het feit dat ik zo'n slaperd ben geweest om dit probleem niet vóór te zijn) is dat de ramen bij het vastpakken van de deurklink om de deur open te doen een centimetertje of wat zakken. Dat is een mooie functie en hij zal ook zeker nut hebben maar vanmorgen was ik er niet zo blij mee.
Ik ben bang dat dit voor de raammotoren niet erg goed is als het vaak gebeurd.
Vanavond heeft BPJ even snel bij de lokale bouwmarkt een busje Michelin "rubber en pakkingbeschermer" gescoord, maar ik twijfel nog even om het te gebruiken.
Er staat nl. op dat dit niet op de ruiten gebruikt mag worden, maar als ik het op de rubbers gebruik dan komt het vanzelf op de ramen natuurlijk.
Misschien toch maar de Trim Restorer pakken?
Wat vooral vervelend is (buiten het feit dat ik zo'n slaperd ben geweest om dit probleem niet vóór te zijn) is dat de ramen bij het vastpakken van de deurklink om de deur open te doen een centimetertje of wat zakken. Dat is een mooie functie en hij zal ook zeker nut hebben maar vanmorgen was ik er niet zo blij mee.
Ik ben bang dat dit voor de raammotoren niet erg goed is als het vaak gebeurd.
Vanavond heeft BPJ even snel bij de lokale bouwmarkt een busje Michelin "rubber en pakkingbeschermer" gescoord, maar ik twijfel nog even om het te gebruiken.
Er staat nl. op dat dit niet op de ruiten gebruikt mag worden, maar als ik het op de rubbers gebruik dan komt het vanzelf op de ramen natuurlijk.
Misschien toch maar de Trim Restorer pakken?