• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diepe kras proberen te verwijderen

Joriempie

Detailing rookie
24 aug 2017
8
2
Tytsjerk
Iemand is zo leuk geweest om met een scherp mesje/object lans mijn auto geweest, en heeft dus in mijn auto gekrast, en het heeft heel kinderachtig in de auto het woord: "K*T" geschreven. Achterliggende gedachte hier van? Geen idee, zal iemand wel leuk hebben gevonden. :(

Gisteren heb ik doormiddel van korrel 3000 geprobeerd de kras weg te halen, deze zat overigens erg diep, het verwijderen van de diepe kras is aardig gelukt. Helaas, heb ik nu de pech dat ik iets te fanatiek waarschijnlijk bezig geweest ben met het verwijderen, en er dus vervolgens een grijze doffe kleur voor terug is gekomen (waarschijnlijk de 2e lak laag).

Hoe kan ik dit nou het beste gaan behandelen?
frsJslG.jpg

W4fTwlJ.jpg
 
Denk dat het toch spuiten wordt. Je bent redelijk door je lak heen gegaan lijkt het wel. Is dat je primer laag waar je terecht gekomen bent?
 
Hangt er natuurlijk vanaf hoe de auto verzekerd is,... krijg genoeg telefoontjes van mensen die alleen Wa verzekerd zijn, en denken dat alle schade aan eigen auto dan ook vergoed wordt :joy:

Zo te zien inderdaad gevalletje grondlaag,... Zal spuiten worden ben ik bang, waarbij ze de hele/halve flank overnieuw zullen doen.
 
Geen idee, ik ben er niet langs geweest. Zoek toch liever iemand met wat ervaring, en het liefst wat als hobby doet, om de kosten wat te drukken