• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

diepe kras portier! en schade achterkant advies gevraagd

jamalq

Detailing rookie
13 jan 2014
1
0
hallo,,

ik zal me ff in het kort voorstellen, ben jamal, 28 jaar oud en woonachtig in het noorden van ons kikkerlandje. En rij in een fiat stilo

nu ben ik al een aantal weken aan het lezen op dit forum en ben dus ook heel wat wijzer geworden in de tussentijd.

op de deur van me auto en aan de achterkant van de auto zit schade.. voor de schade die op de achterkant zit zou ik waarschijnlijk een keer een afspraak moeten maken i.v.m spotrepair.
maar ik dacht kapot is het al.. dus kan er wel ff aan prutsen. maar was ook te koud gister dus ben er snel mee opgehouden.

- of valt dit nog wel te redden met de kennis van jullie?

Nu de linker voor portier, daar zit een kras van ongeveer 30 a 40 cm lang en die vrij diep is. heb een lakstift in de kleur van mijn auto gekocht en ben(me vriendin) dus bezig gegaan de kras op te vullen

lak was vanochtend ook goed droog dus ben begonnen met schuren. ook dat ging naar mijn idee wel aardig.
maar nu ben ik halverwege de kras. en wou toch ff jullie advies vragen of het goed gaat of juist niet?

gebruikte spullen:

lakstift: grigio steel 647
penseel: de kleinste die ik kon vinden.
schuurpapier : 1000,1200,1500,2000,2500,3000
dap500 en nog wat pads en polish


en nu ik hier aan het typen ben.. zie ik niet de mogelijkheid om een foto te uploaden.. of zie ik het weer verkeerd?:p

ik heb ze nu geupload naar mijnalbum.nl http://www.mijnalbum.nl/Album=6S3C4LMD

http://www.mijnalbum.nl/Album=6S3C4LMD