• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dimi's V40

Dimi

Detailing rookie
10 jun 2010
73
0
Van de week en vandaag bezig geweest om de V weer echt rood te krijgen maar was wel weer erg warm ;-)
De motorkap was al eens op een poetsmeeting gedaan, tijd later spullen aangeschafd en vervolgens de zijschermen gedaan.
Hier het motorkappie gedaan met Quick shine, hier waren de schermen nog niet gedaan :schaam
DSC02782.webp

Hier de schermen gedaan :cool
DSC02786.webp

DSC02789.webp

DSC02790.webp

En vandaag het dak gedaan :-)^
Voor.
DSC02792.webp

DSC02794.webp

Na.
DSC02799.webp

DSC02798.webp

Ik moet zeggen dat ik nog even aan het zoeken ben over hoe en wat te gebruiken op welke pad enz enz, wat ook wel weer steeds makkelijker gaat naar mate je het meer doet :schaam Maar ik ben op dit moment zeer te vreden over het resultaat :-)^

Ziet er weer goed uit Dimi :-)^

Vooral het contrast op de 1e foto is erg duidelijk. 8-())

Hij is eindelijk weer rood zoals rood hoort te zijn. ;)

Dimi zei:
Dank allemaal.

Was wel zweten gisteravond toen ik het dak aan het doen was :(

Misschien heb je wel een lekke koppakking 8d ? Een koele pint x-] verzacht het leed na al dat detailwerk.
Maar de Volvo staat er weer prachtig bij :-)^ , alle moeite is niet voor niets geweest ;-) .