• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dj sour power gloss enhancing shampoo?i

Bug

Detailing rookie
9 apr 2015
1
0
hallo ik gebruik nu nxt van meguiars en daar ik eigenlijk zeer tevreden ben over deze ben ik toch eens aan het rondkijken voor iets anders te proberen.
wagen is audi a4 2011 lavagrijs(antraciet)
heb de wagen pas 2 maand in bezit dus weet niets over lakgeschiedenis maar denk wel dat er wax op zit aangezien de beading.
vereisten: moet goed over lak glijden,mag mooi schuimen,mooie glans geven(wetlook) aan donkere wagen
heb een beetje zitten rondkijken en dj sour power gloss lijkt me wel wat.
iemand ervaring hiermee op donkere wagen?andere sugesties ook welkom.of toch maar bij nxt blijven?

groeten

Ddj born to be mild shampoo. Na het wassen poor boys QD+ op mf doek spaarzaam sprayen en gelijk weer afnemen.

De Born to Be Mild is inderdaad een fantastische shampoo. Maar als je toch de beschermlaag wilt aanbrengen/ boosten zoals je met de Sour Power kunt doen, zou ik de Gyeon Bath+ aanraden, ik heb ze beide, en persoonlijk vind ik de Bathe+ fijner werken.