• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Driedubbele winterwax test

@patrick...gebeten hond vindt ik een beetje te te,maar het komt soms zo rottig over als je wat typend...dat is het denk ik!!!!enne daarom moet ik vaak lang nadenken voordat ik ergens op reageer.....:D ik kom soms ook rottig/vervellend om de hoek....snapt oehhh
 
Jan bedankt voor de test, ik lees het steeds met veel plezier. De passie voor het detailen spat er gewoon vanaf, en dat maakt het gewoon aangenaam om te blijven volgen. Denk (en hoop) dat je het toch niet kan laten om er in de toekomst nog een paar te schrijven. ;) Heb zelf ook steeds veel zin om zo'n dingen neer te pennen, alleen meestal veel te weinig tijd. Zo staan er momenteel 2 verschillende wheelwaxen en sealants op de velgen, wat ook een leuk verslag zou kunnen opleveren. Maar jij neemt dan de moeite om het echt te doen, en dat kan ik alleen maar toe-:party: .
 
Dankzij ditsoort test krijgen beginnende detailers of detailers zoals mij die niet een hele collectie van alles wat hebben een mooi beeld:)^

Uiteindelijk bestel ik toch wat ikzelf wil maar weet ik nu wel wat andere produkten eventueel kunnen of doen.
Dit geeft mij weer reden om misschien toch eens verder te lezen naar gebruikerservaringen van een produkt en dit samen opgeteld met de manier hoe ik werk en het resultaat dat ik wil behalen kom ik tot een bepaald produkt dat ik dan pas bestel als mijn oude produkt op is:rules

Ik hoop dat Rodders dan ook doorgaat met ditsoort belangrijke tests:)^

Edit : laatste regel aanpassen belangrijke=informatieve