Update aan de startpost toegevoegd:
Update 2(vrijdag 18 november) :
Aantal gereden kilometers: 2351km
Type weer en temperatuur: veelal droog weer met veel mist en bijgevolg een vochtig wegdek, overdag een temperatuur van gemiddeld 8 graden en s’nachts rond het vriespunt
Zout/pekel op de weg: er is een beetje gestrooid op de Belgische wegen in de afgelopen drie weken.
Tijd sinds laatste wasbeurt: 21 dagen
Dit zijn cijfers van het resultaat, van een score op 10. Dit resultaat is na 4103km en na twee keer wassen.
Kleine uitleg bij de bovenstaande tabel:
De wolfgang begint tekenen van vermindering te tonen, de sheeting is wat trager als eerst en ook de beading is niet meer zo mooi perfect rond. Er is nog steeds een goede bescherming aanwezig maar het is toch niet die net gewaxte water afstotendheid zoals je van wolfgang gewoon bent.
Supernatural Hybrid blijft heel goed en merk ik eigenlijk geen verbetering-verslechtering aan op, al is de sheeting misschien een klein beetje minder. Maar hij blijft het goed presteren.
De autoglym kant blijft me verbazen, een ongelofelijk snelle sheeting, het water kan er gewoon niet op blijven liggen, prachtig. Omdat de sheeting zo snel is, zoals vorige keer al vermeld, blijft er wel wat meer water achter. De beading is gelijk gebleven.
Conclusie na 4103km en een twee wasbeurten, er is nog maar weinig verschil te merken. Wolfgang begint een beetje minder te worden maar dat kan gewoon de bovenste laag fuzion zijn die wat minder wordt. Supernatural en Autoglym blijven sterk gaan. Zeker het reeds gereden kilometers ben ik er best over te spreken.