• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Carnauba Canister

danny

Detailing rookie
29 jun 2010
907
0
Als ik dit product in de shop bekijk, zie ik vier panelpotjes met vier verschillende producten waaronder carnauba vlokken. Heeft iemand enig idee hoe je met deze producten moet werken? Ik kan er namelijk niets over terug vinden in de webshop.

Dit is meer voor de enthousiasteling.
De carnauba vlokken zijn meer om te kunnen zien wat nou het belangrijkste ingredient is van een wax, in ruwe vorm.
De Flat Earth is is meer een geintje om te laten zien dat kreten als '100% carnauba' gebakken lucht zijn. Ik dacht dat deze 70%
carnauba bevatte en het ding is keihard. Niet te gebruiken als wax, maar als presse-papier 8d

De Rubbishboy's Original is een voorbeeld van een home-made wax (gemaakt door ene Ben aka. Rubbishboy).
De Rubbishboy's Juiced edition is wat Dodo Juice hier verder uit heeft ontwikkeld. De Original is een 'wax met een gebruikshandleiding'
maar schijnt wel mooie resultaten op te leveren. De Juiced editie is een trapje hoger dan de mainstream Dodo waxen.

Dit is dus echt iets voor achter een glazen deurtje. Voorlopig nog niet aan mij besteed, maar echt iets voor de wax ´o fielen. Thx voor de info:cool

Nu maar weer verder zoeken in de webshop :)_[] :-b Misschien maar eens voor de Rubbishboy's Juiced edition gaan dan:ja

:-" Rond nieuwjaar zal deze wel in mijn bezit zijn, dan kan ik je er meer over vertellen :-"

Het is meer puur voor de heb.

Alleen de Rubbish Original edition en Rubbishboy kun je enigzins gebruiken.

De Flat Earth en Raw Flakes laten zien hoe wax er uit ziet als deze onbewerkt zijn.

De Flat Earth is zo hard als beton 8o

63dc97cc.webp

Bij mij staan ze dus ook mooi te wezen in de vitrinekast :-"

Ik heb ook de grote potten van de Rubbish Original en gewone Rubbish ;)

6e2de96d.webp

:love

Ik mis inderdaad nog 3 potjes. Deze zullen t.z.t. er wel bij komen:

- Purple Haze PRO
- Blue Velvet PRO
- Double Wax, de groene.

De glazen potten werden gebruikt vóórdat Dodo overstapte op plastic potten. :-/ Ik vindt de glazen potten wel een luxere uitstraling hebben.

De Rubbish Boy´s Juiced edition kan ik iedereen aanbevelen. Deze geeft een mooie diepe en kletsnatte glans en ruikt heerlijk naar annas. Zeer eenvoudig te verwerken.

De Original Edition is een huisbrouwsel van Ben Boulton een engelse wax addict en tevens Dodo Stockist. Deze wax een ruwe bolster met een blanke pit, hij lijkt nooit uitgecured maar kan normaal gesproken wel na een minuut of 30 worden afgenomen. Nalopen met een mooie detailer spray wel aanbevolen. Verwerking? Heb je even? Verder een topper voor mensen die wat exclusiefs zoeken.

De original is snoeihard maar werkt wel goed en ruikt nog veel meer naar ananas !
De juiced is makkelijker te verwerken.
Heb destijds de original gebruikt door stukje op de pad te doen en had machinaal aan te brengen, daarna getopt met de juiced en dit gaf een geweldig resultaat !
Vind persoonlijk de glazen potten ook een mooiere uitstraling hebben :love

Wat heeft dit met de cannister te maken: niet veel, alleen de original komt wel erg dichtbij het blokje carnauba

Bedankt voor jullie inbreng. Inmiddels maar een paar waxjes in m'n winkelwagentje gedaan.:ja

Dodo Juice - Austintacious soft wax - Limited Edition - 200ml
Dodo Juice - Rainforest Rub - 250ml
Dodo Juice - Rubbishboy's Juiced Edition wax - 200ml
:love :love :love