• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo juice-experiment waxen

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Goedemorgen,zals een aantal mensen van het forum wel weten hou ik van testen van waxen!!heb net bijna alles verkocht maar me weer niet kunnen inhouden en heb mezelf een 3 tal dodo experimentals aangeschaft via een ander forumlid van autodetailing forum!
graag wil ik deze waxen testen met een forumlid welke veel met dodo werkt en dus goed de verschillen weet van de dodoos dus kom maar op!!
PA210135.webp

de eerste lijkt mijn een sn te zijn maar is te hard
de tweede is kneiterhard dus zal veel carnauba bevatten
de derde is een middel soft wax om te layeren
1ste heeft een cocoos achtige geur(pete's 53/cocourse)
2de heeft een greeen apple/lime geur en
3de heeft een rainforest rub achtige geur

ongelooflijk dat na een dag niemand hier op reageert maar goed zal wel aan e tijd van het jaar liggen en het weer buiten!!dibbuz,mk-us,alias naamloos ect echt geen intresse om naar mooi zeeland te komen

Spijt me maar ik heb daar nu geen proefobject voor (net de Leon helemaal gedaan) en voor de rest kan ik er niks mee. Hoef geen feedback te geven oid aan Dodo.
Voor mij deze reis helaas niet.

Ik heb geen verstand van Dodo enzo maar wil je eens uitleggen wat de bedoeling is van deze experimentals (of die van Dodo eigenlijk).
Moet je ze uitproberen en dan een recensie geven zodat hun ze door kunnen ontwikkelen?
Heb je het dan over standtijd e.d. ?

Voor niet-zeeuwen houdt de wereld bij Bergen op zoom zo'n beetje op. :-/
Voor mij gaat ie het ook niet worden.

Hans (ex zeeuw)

Ik ben nog een Dodo-n00b, momenteel alleen nog maar BTBM en wat doeken.
Waxen komen (ooit) nog wel, maar eerst even wat andere potjes opmaken :-b

Nou dan gaat ik maar zelf een test kappie scoren op de sloperij in zeeland,van de herfst buiten gooien en kijken wat ik hier mee kan,thx anyway:slotje

THX voor het aanbod ( zéér gewaardeerd ! ).
Nu nog even te vroeg om te kunnen testen, binnenkort komt er ook een paneel en als dan nog mogelijk is wil ik je dan best bijstaan voor een test.