B.K. zei:Lime prime is een finishing polish
B.K. zei:Jawel..Lime Prime
-Reinigt (Chemish zoals de Prof Polish van Poorboys)
-Voed
-Heeft een zeer lichte polijst korrel
qatsanqat zei:Ja, dan begrijp ik het weer. Ik dacht dat je bedoelde dat Lime Prime heztelfde doet als Black Hole. Maar Black Hole cleant en schuurt toch niet?
.
qatsanqat zei:Of laat ik het zo zeggen, ik zoek iets dat voldoende polijst om goed te cleanen, maar niet te veel dat ik er daarna ook nog 's met een lichtere korrel voor een tweede laag overheen moet. In Poor Boys assortiment zat ik dan aan bijv SSR2 te denken. Maar zoals ik zei, ik wilde een keer ander merk proberen. Want ook voor de sealant kom ik alweer bij PoorBoys uit... Vandaar dus mijn zijstapje naar Dodo.
En die oranje handpad van Lake Country, leek me geschikt obv de beschrijving op de site van CC.
Xizer zei:Ik snap eigenlijk niet echt goed wat je wilt gaan doen.
qatsanqat zei:Ja ikzelf misschien ook wel niet ik dacht nog een behandeling te geven tussen het kleien en de glaze in. Iets om lichte swirls mee weg te werken, maar wat iets méér werkt dan de Black Hole. Zoals ik het hierboven lees zit ik gewoon op een verkeerd spoor. Wat zou ik dan wel kunnen doen?
B.K. zei:Maar je krijgt er toch wat correctie mee gedaan hoor Benny ,je moet er inderdaad wel geen wonderen van verwachten.