• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Lime Prime Lite te verwerken met pad met cuttingfactor?

qatsanqat zei:
Dank je. Ik snap het nu wel, al blijf ik al die kleuren pads nog ingewikkeld vinden. Ik zal daar op het forum nog eens even naar zoeken.

Kijk eens in het topic van het stappenplan van de machinaal beginnende detailer. Hierin staat een rijtje met alle kleuren pads. Zachte pads ( blauw, rood, zwart ) worden doorgaans gebruikt voor producten als wax, glazes en polishes. De hardere pads ( groen t/m geel ) worden gebruikt om te polijsten. Hoe harder de pad, hoe meer 'cut', hoe grovver je kunt polijsten. Als je met een witte polishing pad dus bijvoorbeeld niet het gewenste resultaat behaald, pak je een iets hardere pad. In dit geval dus bijvoorbeeld een groene heave polishing of een oranje light cutting.
 
Kijk anders ook eens in het onderwerp pads en doeken en dan bij de sticky van het lc pad overzicht!