• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice


FB_IMG_1686586667550.jpg


Screenshot_20230612_182101_WhatsApp.jpg


Screenshot_20230612_182116_WhatsApp.jpg




:dizzy:
 
Ddj blijft een leuk merk met mooie producten al denk ik wel dat geen kwaad kan om eens kritisch naar het assortiment te kijken.
Al die waxjes met verschillende kleuren tja persoonlijk zou ik die marketing strategie eens onder de loep nemen maar goed wie ben ik…
 
Er zit wel iets van logica in de waxen @Ric325i

Question
Some waxes are soft and some are hard. What's the difference?

Anwser
Dodo Juice waxes come in both soft and hard varieties, allowing you to choose the type of wax that suits you. Soft waxes can be applied by hand in a thicker layer, but hard waxes go on more thinly and evenly by applicator. Ultimately, the recipes are similar; it's the way they're made that's different.

dodojuice.png
 
@nicknameless Ga jij hem bestellen?
Vind Dodo echt een mooi merk en heb ook verschillende producten van ze. Om nou ff 95 pond uit te geven aan 30 mL wax.. Het idee van Dodo was altijd om de dure merken de mond te snoeren en juist betaalbare kwalitatief hoogwaardige waxen op de markt te zetten. Ik weet het nog niet.
 
@nicknameless ,ik ken de opzet maar de veelvoud aan waxen zonder echt grote verschillen in het recept tja daar zit ik persoonlijk niet op te wachten . Ja het waxkleurtje kan uitmaken maar dat effect is zo klein…
Leuk hout kistje en de wax zal zeker goed zijn maar veel te prijzig imo.
Koop dan een Angelwax Enigma (toevallig hetzelfde kleurtje by the way).
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Op de site staat dat er drie Supernatural Deux Rex worden verloot alleen onder de inwoners van de UK.

We will be giving away a total of three Supernatural Deus Rex waxes to lucky UK customers who have purchased a Supernatural Deus 30ml wax from this shop (the Supernatural official webshop) throughout the month of June 2023. To stand a chance of winning, you must:
1) buy a Supernatural Deus 30ml wax from this website (the official Supernatural webshop) between 01.06.23 and 30.06.23; only one entry per customer (multiple purchases do not result in multiple competition entries).
2) be based in the UK; unfortunately this competition is only open to UK residents and the Deus Rex prize can only be sent to a UK address.
 
  • Verdrietig
Reactions: StijnV
Doet wat denken aan hoe Google ooit is begonnen:

Bekijk bijlage 162220
volgens mij hebben ze zo ongeveer elke regel gebroken inmiddels :joy:

Maar moet heel eerlijk zijn die dodo juice potjes hebben me altijd al aangestaard, wil het graag proberen maar dan moet ik eerst een familielid of vriend lief aankijken en de tijd hebben om een andere auto dan mijn eigen onder handen te nemen, over een coating gaat dat niet zo lekker :p